بانک و بیمه

۶ هزار و ۸۱۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی پرداخت شد

به گزارش خبرنگار بازار، غلامرضا دیناروندی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: در دولت سیزدهم ۲۵۰۰ فقره وام به ارزش ۲۷۴ میلیارد تومان در حوزه کشاورزی توسط صندوق کارآفرینی امید خوزستان پرداخت شد.

وی ادامه داد: در حوزه طرح های اشتغال در حوزه خدماتی نیز ۲ هزار و ۵۸۱ فقره وام به ارزش ۲۱۸ میلیارد تومان پرداخت شد.

مدیرکل صندوق کارآفرینی امید خوزستان بیان کرد: در حوزه اشتغال صنعتی ۱۱۰۲ فقره وام به ارزش ۱۶۲ میلیارد تومان و در حوزه معیشتی و درمان نیز ۷۷۳ فقره وام به ارزش ۲۳ میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان پرداخت شد.

دیناروندی گفت: در مجموع ۶ هزار و ۹۵۶ فقره وام به ارزش ۶ هزار و ۸۱۰ میلیارد تومان توسط صندوق کارآفرینی امید خوزستان پرداخت شد.

وی ادامه داد: در حوزه اشتغال ۶ هزار و ۱۸۳ فقره وام به ارزش ۶۵۷ میلیارد تومان پرداخت و ۱۶ تفاهم نامه با نهادهای مختلف منعقد شد که از این تعداد ۸ تفاهم نامه تا تبصره ۱۸ در حال اجراست.

مدیرکل صندوق کارآفرینی امید خوزستان با بیان اینکه امسال سه تفاهم نامه برای مساجد سلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل منعقد شد، گفت: وام ارائه شده به هر یک از این چهار شهر در حوزه صنعت بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال است. در حوزه کشاورزی ۶۰۰ میلیارد ریال و در حوزه میراث فرهنگی ۱۵۰ میلیارد ریال است.

دیناروندی گفت: در حوزه مسئولیت اجتماعی ساختمان متروپل آبادان ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی معادل ۱۰۰ فقره وام به شرکت های آسیب دیده پرداخت شد.

وی افزود: در حوزه بنگاه های دانش بنیان تفاهم نامه ای به ارزش ۳۵۰ میلیارد ریال با پارک علم و فناوری و ۱۲۰ میلیارد ریال تفاهم نامه با ورزش و جوانان از طریق پشتیبانی فنی و اعتباری منعقد شد. استانداری خوزستان پرداخت شده است در خصوص تسهیلات بانکی تاکنون ۸ تفاهم نامه از تبصره ۱۸ بودجه سنواتی منعقد و ۱۹۸ فقره وام به ارزش ۹۸۰ میلیارد ریال پرداخت شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا