ترندهای روز

پدر سنگدل ۳ پسر خردسالش را کشت

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

در ۱۵ ژوئن سال گذشته، پلیس در مونرو، اوهایو درگیر یک جنایت خانگی شد. زنی با ماموران تماس گرفت و مدعی شد شوهرش با اسلحه در دست پسرانش را کشته است. پلیس بلافاصله در محل جنایت حاضر شد.

تحقیقات نشان داد که چاد دورمن، ۳۳ ساله، پسرانش، کلیتون، ۷ ساله، هانتر، ۴ ساله، و چیس، ۳ ساله را به ضرب گلوله کشت. ، “چاد می داند چه چیزی درست است.” او حتی به پدرش زنگ زد و آنقدر عجیب با او صحبت کرد که من متوجه نشدم چه می گوید، اما شنیدم که پسر بزرگش خیلی لجباز است. این آخرین وعده غذایی خوب من خواهد بود.’ با این حال، من هرگز تصور نمی کردم که او چه چیزی در ذهن دارد. حدود ساعت ۴ بعدازظهر بود که چاد از ما خواست برای چرت زدن در اتاق خواب به او بپیوندیم. من و پسرها وارد اتاق شدیم و دختر ۱۲ ساله ام در اتاق دیگری مشغول تماشای تلویزیون بود. شوهرم گاوصندوق را باز کرد و اسلحه را بیرون آورد و رو به پسرهایم کرد و گفت شما بهترین پسرهای تاریخ هستید. سپس به آنها شلیک کرد و من و دخترم را از خانه بیرون کرد. بر اساس گزارش پلیس، در این حادثه دختر ۱۲ ساله آسیبی ندید اما مادرش در تلاش برای نجات یکی از پسرانش از ناحیه دست مجروح شد.

پدر جنایتکار نیز در حالی که روی پله ها نشسته بود و سرش را بین دستانش گرفته بود دستگیر شد. با دستگیری این مرد، اگرچه دادستان در یک سال گذشته به دنبال مجازات اعدام برای او بودند، اما پس از تشکیل جلسه دادگاه، قاضی چاد را به ۳ حبس ابد متوالی محکوم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا