ترندهای روز

حرکت خاصی که مایکل جکسون در روسیه زد!

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

در ۱۵ سپتامبر ۱۹۹۳، مایکل جکسون کنسرتی را برای حدود ۸۰۰۰۰ نفر در استادیوم لوژنیکی در مسکو، روسیه، به عنوان بخشی از تور جهانی خطرناک خود برگزار کرد.

تور جهانی خطرناک دومین تور جهانی کنسرت مایکل جکسون خواننده آمریکایی معروف به “پادشاه پاپ” بود. این تور در ۲۷ ژوئن ۱۹۹۲ در مونیخ آلمان آغاز شد و در ۱۱ نوامبر در مکزیکو سیتی مکزیک به پایان رسید. در طول این تور جهانی، مایکل جکسون ۶۹ کنسرت در اروپا، آسیا و آمریکای لاتین برگزار کرد.

حرکت ویژه مایکل جکسون در روسیه!

مایکل جکسون احتمالاً موفق ترین هنرمندی بود که در آن زمان در روسیه اجرا می کرد، اما مردم روسیه در سال ۱۹۹۳ هنوز آماده استقبال گرم از او نبودند.

فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی که تقریباً دو سال پیش در ۲۶ دسامبر ۱۹۹۱ رخ داد، تنش های سیاسی و مدنی متعددی را ایجاد کرد. روسیه به‌ویژه از آسیب‌های اقتصادی شدیدی متحمل شد که به بحران اجتماعی گسترده و نارضایتی مردم منجر شد.

همه این عوامل به طور اجتناب ناپذیری بر روند کنسرت مایکل جکسون تأثیر گذاشت. بنابراین، مایکل جکسون و تیم مدیریت کنسرتش تصمیمی غیرمنتظره گرفتند و حرکت خاصی انجام دادند: کنسرت او رایگان اعلام شد. سرانجام ۸۰ هزار نفر در ۲۴ شهریور ۹۳ شاهد نمایشی فراموش نشدنی بودند.

حرکت ویژه مایکل جکسون در روسیه!

حرکت ویژه مایکل جکسون در روسیه!

حرکت ویژه مایکل جکسون در روسیه!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا