ترندهای روز

دمای هوای امروز تهران غیرقابل تحمل خواهد شد

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور، امروز و فردا (۱۸ و ۱۹). مرداد) تنها در نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، برخی مناطق هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب شرق فارس در ساعات بعدازظهر افزایش ابر، گاهی رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید و در این مدت. برای برخی از مناطق کمربند شمالی به ویژه سواحل دریای خزر بارش پراکنده باران پیش بینی می شود.

شنبه (۲۰ مرداد) در مناطق جنوبی کشور گاهی رگبار پراکنده پیش بینی می شود. یکشنبه (۲۱ مرداد) با عبور موج کم دامنه تراز میانی جو از سمت شمال کشور باد می وزد و کاهش نسبی دما در این مناطق رخ می دهد.

بر اساس گزارش سازمان هواشناسی، همچنین در شرق مازندران، گلستان، خراسان شمالی و ارتفاعات سمنان و شرق تهران ابری، رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود و در سایر نقاط مستقر می‌شود. مناطق آب و هوایی پایدار

دوشنبه (۲۲ مرداد) برای برخی از مناطق کمربند شمالی کشور و ارتفاعات و دامنه های زاگرس مرکزی و جنوبی و برخی مناطق هرمزگان بارش پراکنده باران و گاهی رعد و برق پیش بینی می شود.

همچنین در پنج روز آینده وزش باد در نوار شرقی و دامنه های جنوبی البرز ادامه خواهد داشت. شنبه و یکشنبه (۲۱ و ۲۲). مرداد) در نواحی شرقی کشور به ویژه در منطقه زابل وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک رخ می دهد. طی سه روز آینده دریای خزر و جمعه و شنبه (۱۹ و ۲۰). مرداد) خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج بود.

حداکثر و حداقل هوای تهران امروز (۱۸ مرداد) ۴۳ و ۳۱ درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا