ورزشی

آخرین شرایط مهدی طارمی برای بازگشت به میادین

مهدی طارمی و مارکو آرناتاویچ مهاجمان ایرانی و اتریشی پس از ریکاوری از مصدومیت های اخیر، قبل از شروع فصل جدید آماده بازگشت به تیم اینتر خواهند بود. شب گذشته در غیاب این دو، اینتر در دیداری تدارکاتی مقابل الاتحاد عربستان با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد.

به گزارش اینترنیوز؛ مهدی طارمی و مارکو آرناتاویچ به سرعت در حال نقاهت هستند اما بدون شک بازی دوستانه یکشنبه آینده مقابل چلسی در استمفوردبریج را از دست خواهند داد. به احتمال زیاد این دو مهاجم اواسط هفته آینده به تمرینات گروهی اینتر ملحق خواهند شد و در این صورت بدون کوچکترین آسیبی می توانند فصل جدید سری آ را آغاز کنند. جایی که ۲۷ مرداد اینتر در اولین بازی فصل میهمان جنوا خواهد بود.

برای اینزاگی، سرمربی اینتر، بهره مندی از تجربه مهاجمانش در فصل آینده بسیار مهم خواهد بود، به خصوص با بازگشت لائوتارو مارتینز آرژانتینی به تمرینات. این موضوع برای مهدی طارمی، مهاجم سابق پورتو اهمیت بیشتری پیدا می کند زیرا او حضور درخشانی در اردوی پیش فصل اینتر داشت. از سوی دیگر، طبق گزارش رسانه ها، اینتر ممکن است به دعوت از آنارتاوویچ ۳۵ ساله ادامه دهد، اما تا زمانی که گزینه جایگزین مشخص شود، باید روی او حساب کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا