فناوری

امکان اشتراک‌گذاری ۲۰ عکس یا ویدیو در یک پست اینستاگرام فراهم شد

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

اینستاگرام تعداد عکس ها و ویدیوهایی را که کاربران می توانند در یک پست استفاده کنند افزایش داده است.

همانطور که در تصویر زیر مشخص است، اینستاگرام به کاربران اطلاع داده است که اکنون هر پست می تواند حداکثر ۲۰ عکس یا ویدیو داشته باشد. تا پیش از این، کاربران می‌توانستند تا ۱۰ عکس یا ویدیو در هر پست استفاده کنند، بنابراین میزان محتوای قابل استفاده در پست‌های اینستاگرام دو برابر شده است.

امکان اشتراک گذاری 20 عکس یا ویدیو در یک پست اینستاگرام وجود داشت

ویژگی چرخ و فلک، که در آن یک پست حاوی چندین تصویر یا ویدیو است، برای اولین بار در سال ۲۰۱۷ به کاربران معرفی شد. اینستاگرام به مرور زمان ویژگی های بیشتری را اضافه کرد، از جمله امکان استفاده از آهنگ ها در پست ها و همچنین امکان ارسال مشترک.

افزایش میزان محتوای قابل استفاده در یک پست می تواند به ویژه برای کاربرانی که قصد دارند پست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارند مفید باشد.

این ویژگی همچنین اینستاگرام را به Tik Tok نزدیک می کند که در حال حاضر به کاربران خود اجازه می دهد تا حداکثر ۳۵ عکس در پست ها استفاده کنند. اگرچه Tik Tok بیشتر برای ویدیوهای کوتاه شناخته شده است، اما دارای ویژگی‌های بسیاری مانند الگوهای میم است که اشتراک‌گذاری عکس‌ها را به طرز شگفت‌آوری سریع می‌کند و برخی از کاربران با وجود این ویژگی‌ها داستان‌های طولانی خود را اسلاید به اسلاید می‌گویند. اگرچه این ویژگی واقعاً بخشی از فرهنگ اینستاگرام نیست، اما دوبرابر کردن تعداد عکس‌ها و ویدیوهایی که می‌توان در یک پست استفاده کرد، می‌تواند به کاربران انگیزه دهد تا این کار را انجام دهند.

تغییر جدید اینستاگرام اکنون برای همه کاربران در دسترس است.

منبع: دیجیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا