اخبار اقتصاد ایران

آشنایی صفر تا 100 با سری های بی متال اشنایدر

در دنیای امروز که قیمت تجهیزات الکترونیکی و صنعتی روز به روز در حال افزایش است، تمامی صنعت گران به دنبال حفاظت از قطعات و تجهیزات خود هستند تا با کمترین آسیب مواجه شوند. یکی از مهمترین قطعاتی که برای محافظت از موتورهای صنعتی گران قیمت ما در برابر جریان بیش از حد و جلوگیری از خرابی های زیاد طراحی و تولید می شود رله بدون فلزی است که مدل ها و سری ها دارند. تنوعی دارد

در دنیای امروز که قیمت تجهیزات الکترونیکی و صنعتی روز به روز در حال افزایش است، تمامی صنعت گران به دنبال حفاظت از قطعات و تجهیزات خود هستند تا با کمترین آسیب مواجه شوند. یکی از مهمترین قطعاتی که برای محافظت از موتورهای صنعتی و گران قیمت ما در برابر جریان بیش از حد و جلوگیری از خرابی های زیاد طراحی و تولید شده است، رله بدون فلز یا بدون فلز است. امروزه رله های غیر فلزی توسط شرکت های مختلفی طراحی و تولید می شوند اما هر برندی نمی تواند کیفیت مطلوبی را در اختیار شما قرار دهد. در ادامه شما را با بهترین بی متال موجود در بازار یعنی اشنایدر بی متال آشنا می کنیم، نحوه عملکرد آن و سری پرطرفدار و پرفروش را توضیح می دهیم. بی متال اشنایدر از صفر تا صد با شما چک می کنیم تا در هنگام خرید شک نکنید. با ما بمان.

بی متال چیست و چه کاربردی دارد؟

رله بی متال یا بی متال اشنایدر برای محافظت از موتورهای صنعتی و الکتریکی در برابر اضافه بار طراحی و تولید شده است و به سختی می توانید فردی را پیدا کنید که اهمیت استفاده از آن را در تجهیزات صنعتی درک نکند.

بی متال به گونه ای عمل می کند که اگر جریان از جریان تنظیم شده روی آن بیشتر شود، شروع به کار کرده و مسیر جریان را قطع می کند. در واقع باید بگوییم که بی متال از دو فلز مختلف تشکیل شده است که به یکدیگر متصل هستند و هر کدام دارای ضرایب انبساط حرارتی متفاوتی هستند. هنگامی که این نوارها گرم می شوند، فلز خم می شود، که مکانیسم قطع را تحریک می کند و بنابراین می تواند جریان را قطع کند. بنابراین وجود رله بدون فلز در کلیه تجهیزات صنعتی و الکترونیکی الزامی و ضروری است و عدم استفاده از آن خسارات جبران ناپذیری را به همراه خواهد داشت.

رله بدون فلز معمولاً همراه با کنتاکتور در مدار بسته می شود. همانطور که می دانید کنتاکتور وظیفه اتصال و قطع مدار را بر عهده دارد و بی متال مدار را از اضافه ولتاژ محافظت می کند. جالب است بدانید که قیمت بی متال اشنایدر نسبت به کلید حرارتی اشنایدر کمتر و مقرون به صرفه تر است.

سری دو فلزی اشنایدر چیست؟

همانطور که می دانید بی متال بر روی کنتاکتورها نصب می شود و با توجه به مدل کنتاکتور شامل انواع مختلفی می باشد تا با انواع کنتاکتورها سازگاری داشته باشد. پرمصرف ترین کنتاکتورها در ایران کنتاکتورهای سری D و F شرکت اشنایدر الکتریک هستند و بی متال های مربوط به این دو نوع به نام های LRD و LR9D شناخته می شوند. برد کاری اشنایدر بی متال در سری LRD از ۰.۱۶ تا ۱۵۰ آمپر برای کنتاکتورهای سری D اشنایدر و در سری LR9F از ۶۰ تا ۶۳۰ آمپر برای کنتاکتورهای سری F اشنایدر می باشد.

بمتال اشنایدر الکتریک سری D

بمتال اشنایدر الکتریک سری D

بمتال اشنایدر الکتریک سری D (بی متال اشنایدر نوع D) که با نام LRD نیز شناخته می شود یکی از محبوب ترین سری های بی متال اشنایدر به خصوص در ایران است که از ۰.۱۶ تا ۱۵۰ آمپر متغیر است و عملکرد فوق العاده ای را در این محدوده برای شما به ارمغان می آورد. . این رله ها معمولاً برای کاربردهای صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند و به شما این امکان را می دهند که به راحتی موتورهای الکتریکی را کنترل و محافظت کنید.

ویژگی ها و کاربردهای مختلف بی متال اشنایدر الکتریک سری D عبارتند از:

  1. حفاظت موتور: دو فلزی سری D Schneider Electric دارای قابلیت های حفاظتی هستند که از موتور در برابر خطراتی مانند جریان بیش از حد، ولتاژ نادرست، دمای بالا و اتصال کوتاه محافظت می کند.
  2. کنترل جریان: با استفاده از سری D بمتال اشنایدر الکتریک می توانید جریان موتور را به دلخواه کنترل کنید. این ویژگی به شما امکان می دهد موتور را در جریان نامی خود کار کنید و از خطرات جریان بیش از حد جلوگیری کنید.
  3. رابط کاربری: Schneider Electric D Series Bimetal دارای یک رابط کاربر پسند است که به شما امکان می دهد تنظیمات و کنترل های مورد نیاز خود را به راحتی انجام دهید. این رابط کاربری معمولاً شامل صفحه نمایش LCD، کلیدهای کنترلی یا سایر رابط های کاربری است.

بمتال اشنایدر الکتریک سری F

بمتال اشنایدر الکتریک سری F

دو فلزی سری F اشنایدر الکتریکبی متال اشنایدر نوع اف) که با نام LR9D نیز شناخته می شود، یکی دیگر از سری های محبوب و پرطرفدار بی متال های اشنایدر در ایران است که در کاربردهای حفاظت موتور مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول برای محافظت از موتورها در برابر گرمای بیش از حد و اضافه بارهای شدید که منجر به آسیب یا خرابی موتور می شود طراحی و روانه بازار شده است و توانسته خریداران زیادی را به خود جلب کند.

مهمترین ویژگی های بی متال اشنایدر الکتریک سری F عبارتند از:

  1. با محدوده جریان قابل تنظیم: در این سری از بی متال های اشنایدر می توانید با توجه به کاربر و موتور خود محدوده جریان مورد نظر خود را انتخاب کنید و این بی متال با توجه به جریانی که انتخاب کرده اید کار خواهد کرد. .
  2. مجهز به مکانیزم تنظیم مجدد: پس از خاموش شدن به دلیل شرایط اضافه بار یا گرمای بیش از حد، پس از رفع عیوب و ایمن شدن شرایط برای کار مجدد، می توانید به صورت دستی بی متال سری F اشنایدر را ریست کنید. و عملیات صنعتی را مجدداً راه اندازی کنند.
  3. طراحی فشرده و جمع و جور: بی متال های سری F اشنایدر با ابعاد فشرده طراحی شده اند که امکان نصب آسان در محیط های کوچک، کنتاکتورهای ظریف و یا در پانل های موتور با سایز متوسط ​​را به شما می دهد.
  4. طیف گسترده ای از کاربردها: بی متال های سری F اشنایدر برای کاربردهای صنعتی مختلف که در آنها حفاظت موتور مورد نیاز است، از جمله پمپ ها، فن ها، کمپرسورها، نوار نقاله ها و غیره مناسب هستند.

خرید بی متال اشنایدر

خرید بی متال اشنایدر

با توجه به آنچه گفتیم، از قبل می دانید که بی متال های اشنایدر در سری های D و F با کیفیت ترین و پرطرفدارترین بی متال های موجود در بازار هستند و با توجه به نوع کاربری خود می توانید محصول مورد نیاز خود را از بین این دو سری انتخاب کنید. . انتخاب کنید. تنها نکته ای که باید اضافه کنیم این است که هرگز خرید از فروشگاه ها و نمایندگی های معتبر را فراموش نکنید تا از اصالت کالا و گارانتی معتبر آن مطمئن شوید. اگر به دنبال نمایندگی مطمئن با اجناس باکیفیت و قیمت عالی هستید، ما نمایندگی تهران اشنایدر را پیشنهاد می کنیم. تهران اشنایدر با سابقه طولانی در فروش محصولات اشنایدر الکتریک توانسته است شهرت و اعتبار زیادی در بین مشتریان به دست آورد. همچنین مهندسین گروه تهران اشنایدر همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند تا بتوانید مناسب ترین بی متال اشنایدر را برای مصارف مورد نظر خود انتخاب و با بهترین قیمت خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا