اخبار بورس

نوآوری “پترول”؛ توسعه محصول است/ افتتاح محصول جدید پتروشیمی ارومیه در هفته آینده

مدیرعامل «پترول»:

مدیرعامل «پترول» گفت: مهمترین موضوع نوآوری ما توسعه محصول است. در پتروشیمی ارومیه محصول جدیدی تولید کرده ایم که هفته آینده افتتاح می شود.

رشید قانعی مدیرعامل پترول در گفتگو با افق میهنگفت: امیدوارم هماهنگی بین دولت و شرکت ها قطعا افزایش یابد. زیرا ناهماهنگی زیادی بین دولت و شرکت ها وجود دارد. در پتروشیمی لردگان حدود ۴ دستگاه همات از وزارت جهاد کشاورزی طلب داریم اما از این طرف برای گاز بدهکار هستیم، این ناهماهنگی منجر به قطع شدن گاز لردگان شد.

وی افزود: چند صد مگاوات برق را به شبکه برق رسانی می کنیم که می خواستند برق پتروشیمی لردگان را قطع کنند که با همکاری هلدینگ خلیج فارس میسر نشد. چندین بار از خاموشی گاز جلوگیری شد. ما سعی کردیم در داخل دولت هماهنگی ایجاد کنیم. اما در حال حاضر تغییرات زیادی وجود دارد و ناهماهنگی ها در حال افزایش است. امیدواریم بتوانیم این مشکل را نیز حل کنیم.

قانعی ادامه داد: مهمترین موضوع نوآوری ما توسعه محصول است. در پتروشیمی ارومیه محصول جدیدی تولید کرده ایم که هفته آینده افتتاح می شود. ما پروژه “پاک” داریم که امیدواریم با راه اندازی وزارت نفت جدید تاسیس و افتتاح شود.

وی گفت: درخواست ما از دولت هماهنگی جدید بین خود دولت یعنی سازمان امور مالیاتی، سازمان برنامه و بودجه، وزارت جهاد کشاورزی و وزارت نفت است دولت از یک سو مطالبه بدهی های خود را دارد اما از سوی دیگر به مطالبات ما پاسخ نمی دهد.

مدیرعامل پترول گفت: دستاوردهای پترول بدون هماهنگی و همکاری گروه خلیج فارس میسر نمی شد. امیدواریم این دو شرکت ایلام با بیش از ۱۰۰ درصد ظرفیت و لردگان با ظرفیت ۸۵ درصد تولید کنند و با رفع این مشکل مالی همکاری خود را تکمیل کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا