طلا و ارز

قیمت دلار امروز 21 مرداد 1403

به گزارش افق میهن:






قیمت دلار در ابتدای معاملات در دومین روز هفته با کاهش نزدیک به ۵۰۰ تومانی به کریدور پنجم بازگشت. اقتصاددانان بر این باورند که کاهش قیمت دلار تحت تأثیر ضعیف شدن تأثیر بازارهای مالی بر رویدادهای خاورمیانه است. اما تاجران بر این باورند که بازارها اکنون از هیجان اولیه ناشی از تنش بین ایران و رژیم صهیونیستی رها شده اند.





به گزارش افق میهن،

نرخ دلار در آغاز معاملات روز یکشنبه با کاهش ۴۵۰ تا ۵۰۰ تومانی بازگشایی شد و به کریدور پنجم بازگشت. در لحظه تنظیم این مطلب، اسکناس دلار در نیمه بالای کانال ۹ کریدور ۵ در حال معامله است.

اسکرین شات 11 اوت 2024 در 12:25 ب.ظ

معامله گران تصور می کنند که بازارها تا حدودی از احتمال جنگ فاصله گرفته اند و تقاضا ضعیف شده است.

به نظر می رسد برخی سیگنال ها مانند انتخابات آمریکا و انتصاب کابینه پزشکی، تجار را از رویدادهای خاورمیانه منحرف کرده است. پیش از این، اقتصاددانان احتمال بازگشت قیمت دلار به پایین ترین حد کریدور پنجم را بررسی می کردند. اما معامله گران بازدهی قیمت این اسکناس با نوسانات محدود و سرسام آور را چندان چشمگیر نمی دانند. آنها معتقدند تلرانس های قیمتی ۱۰۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان روندی نیست و بازار ارز در روند عادی خود قرار دارد.

تتر ۵۹۰۰۰ تومان شد

قیمت درهم با ۷۰ تومان کاهش به سطح ۱۶ هزار و ۲۵۰ تومان رسید. قیمت تتر روز یکشنبه با ۲۵۰ تومان کاهش به کریدور پنجم بازگشت و روی ۵۹۹۰۰ تومان قرار گرفت.

لازم به ذکر است روز یکشنبه اسکناس دلار ۴۸ هزار و ۷۳۳ تومان و حواله دلاری ۴۴ هزار و ۷۰۹ تومان فروخته شد و مانند شنبه بیش از ۱۰۰ تومان افزایش قیمت داشت.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.

نماد داده پارس










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا