ترندهای روز

ویدیو/ فیلم بازسازی صحنه سرقت مسلحانه در محله نواب

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

مالباختگان که زوج جوانی هستند به خبرنگار ایرنا گفتند: سارقان حدود ۹۰۰ میلیون تومان طلا از خانه آنها به سرقت بردند اما از آنجایی که این حادثه صبحگاهی رخ داد، همسایه ها از این موضوع اطلاعی نداشتند.

در ادامه سردار علی، ولی پور گدرزی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت هنگام بازسازی صحنه سرقت مسلحانه از منزل در جمع خبرنگاران گفت: این سه سارق حرفه ای و سابقه دار که با سلاح گرم اقدام به سرقت از منازل می کردند توسط ماموران پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: سارقان هنگام دستگیری اقدام به مقاومت کردند که ماموران با سوء استفاده از قانون اقدام به استفاده از اسلحه کردند و آنها را به زمین چسباندند.

به گفته سردار ولی پور گودرزی، با توجه به خشن بودن جرایم، این پرونده ها در شعب ویژه رسیدگی می شود و در کمترین زمان ممکن برای این افراد مجازات های سختی در نظر گرفته می شود.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت یادآور شد: این سارقان پیش از این نیز دستگیر و مجازات شده بودند اما مجازات های گذشته آنها را منصرف نکرد و این بار اشد مجازات برای آنها در نظر گرفته شده است.

وی همچنین گفت: برای این سارقان دستبند الکترونیکی می شود و علاوه بر مجازات سرقت، مجازات حمل و استفاده از سلاح نیز برای آنها در نظر گرفته می شود.

سردار ولی پور گودرزی بیان کرد: سارقان به خرید، حمل و استفاده از سلاح اعتراف کرده و عنوان کرده اند در صورت برخورد با صاحب خانه، وی را با سلاح تهدید می کنند.

وی گفت: تاکنون ۱۵ نفر از شاکیان این پرونده شناسایی شده اند که موتورسیکلت مورد استفاده سارقان دارای پلاک مخدوش و متعلق به آنها است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا