اخبار بورس

تعداد شاخص‌های ارزیابی شرکت‌های برتر IMI۱۰۰ به ۳۳ رسیده است

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی:

نشست خبری بیست و هفتمین سال رتبه بندی IMI100 شرکت های برتر سازمان مدیریت صنعتی با حضور خبرنگاران برگزار شد.

گزارش کردن افق میهننشست خبری بیست و هفتمین سال رتبه بندی IMI100 شرکت های برتر سازمان مدیریت صنعتی با حضور خبرنگاران برگزار شد.

در این نشست مسعود لطفی مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی اظهار داشت: همایش IMI100 سه دهه است که برگزار می شود. ما چندین بررسی داریم. اولین شاخص ما شاخص فروش است. در حال حاضر تعداد اندیکاتورها ۳۳ است.

وی افزود: نکته IMI100 این است که بدون داده و اطلاعات نمی توانیم درباره شرکت ها تصمیم گیری کنیم. در سال جدید ۵ ارزیابی جدید طراحی و در کنفرانس IMI100 ارائه خواهیم کرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی ادامه داد: در نظر داریم تا پایان سال شش نشست اختصاصی در چارچوب IMI100 برای تبادل مفاهیم با شرکت های مختلف برگزار کنیم. ما معتقدیم که این جلسات منجر به ارزش افزوده بیشتر برای شرکت ها خواهد شد.

بهنام فیض آبادی در نشست خبری بیست و هفتمین رتبه‌بندی سالانه شرکت‌های برتر IMI100، گفت: یکی از شاخص‌های مهم، شاخص‌های درآمدی شرکت‌ها است.

وی افزود: شرکت هایی که اطلاعات آنها از کدال به دست ما می رسد را ارزیابی می کنیم و ۱۰۰ دسته ایجاد می شود. ما در عمل ۵۰۰ شرکت را ارزیابی می کنیم. ما رشد فروش، رشد سود، تعداد کارکنان، شاخص بهره وری، صادرات و غیره را بررسی می کنیم و مدیران می توانند بر اساس این نتایج تصمیم گیری کنند. برای شرکت های دانش بنیان نیز گزارش های شرکت های جدید را بررسی می کنیم. ما ۱۰ شرکت برتر را رتبه بندی می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا