اخبار بورس

در حکمرانی اقتصادی تجدیدنظر شود

مدیرعامل گروه مالی کاریسما:

مدیرعامل گروه مالی کاریسما گفت: با بازنگری در حاکمیت اقتصادی در دولت جدید، شاهد بازگشت اعتماد از دست رفته به بازار سرمایه خواهیم بود و نتایج تصمیمات را در بخش‌های مختلف شاهد خواهیم بود.

علی تیموری مدیر عامل گروه مالی کاریسما در گفتگو با افق میهنبیان کرد: گروه مالی کاریسما در سال های اخیر محصولات و خدمات جدیدی را توسعه و ارائه کرده است. گروه مالی کاریسما در این نمایشگاه خدمات و محصولات ترکیبی و ترکیبی خود را که عمدتاً در حوزه های بانکی، بیمه و بازار سرمایه فعالیت می کنند، معرفی کرد.

وی افزود: نمایشگاه ها فرصتی را برای ایجاد ارتباط خوب با ذینفعان و فعالان اکوسیستم فراهم می کند. گروه مالی کاریسما نیز سعی کرده حضوری پررنگ داشته باشد. محصولات جدید ارائه شده دارای عملکرد و جذابیت لازم برای توسعه اکوسیستم مالی هستند.

تیموری ادامه داد: در چهار سال گذشته اتفاقات ناگواری را در حوزه حاکمیت اقتصادی تجربه کرده‌ایم که باعث شده حاشیه سود شرکت‌ها به میزان قابل توجهی کاهش یابد. این کاهش حاشیه سود تاثیر خود را بر روند قیمت گذاری و کارایی شرکت ها نشان می دهد و این روند تا زمانی ادامه خواهد داشت که منطق بازار توسط رهبران کسب و کار پذیرفته شود و حریم خصوصی شرکت ها، کارایی و مکانیسم های تعیین قیمت را تحت تاثیر قرار دهد. محصولات و خدمات مورد احترام قرار نمی گیرند.

مدیرعامل گروه مالی کاریسما تصریح کرد: زمانی که مدیریت اقتصادی در دولت جدید بازنگری شود، شاهد بازگشت اعتماد از دست رفته به بازار سرمایه خواهیم بود و نتیجه تصمیم گیری ها را در بخش های مختلف خواهیم دید. در صورت اجرایی شدن رویکردهای جدید اعلام شده از سوی دولت، وضعیت بازار مساعد خواهد بود. با این حال، ما در حوزه‌های سیاست‌گذاری چالش‌هایی داریم. اگر اینها تثبیت شوند، وضعیت بازار بهتر خواهد شد.

وی تصریح کرد: گروه مالی کاریسما با توجه به ابزارها و منابع قابل توجهی که در اختیار دارد، حوزه تمرکز خاص خود را دارد. اینکه بگوییم روی یک حوزه خاص تمرکز می کنیم، اینطور نیست. با این حال در مدیریت پرتفوی های عمومی سعی می کنیم کمترین آسیب را در بخش هایی که دولت شناسایی می کند، ببینیم. بخش های مختلف اقتصاد ظرفیت های متفاوتی دارند.

اما ما سعی کرده‌ایم اطمینان حاصل کنیم که ذینفعان و سرمایه‌گذاران کمتر تحت تأثیر ریسک‌های به وجود آمده قرار می‌گیرند. زیرا کل اکوسیستم تحت تأثیر این خطرات قرار دارد. در گروه مالی کاریزما، ما به دنبال کاهش این خطرات هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا