طلا و ارز

پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه 23 مرداد 1403

به گزارش افق میهن:






قیمت طلا و سکه در روز دوشنبه با افزایش ارزش در تمام قطعات و اوزان بازگشایی شد. روند صعودی بازار طلا با افزایش عوامل تعیین کننده قیمت در این بازار رخ داد.





به گزارش افق میهن،

قیمت طلا و سکه در سومین روز هفته با روندی صعودی در تمامی اوزان و اوزان باز هم افزایش یافت. سکه امامی روز دوشنبه ۶۰۰ هزار تومان گران شد و در کانال ۴۲ میلیون تومان فرود آمد. این روند صعودی با افزایش قیمت دلار به کریدور ششم و افزایش بیش از ۱۲ دلاری هر اونس طلای جهانی رخ داد.

اسکرین شات 12 اوت 2024 در 5:03:49 ب.ظ

معامله گران با نگاهی به افزایش قیمت در بازار طلا، روند تقاضا را همانند روزهای گذشته عنوان کردند و افزایش قیمت دلار را اهرم اصلی افزایش قیمت در این بازار می دانند. آنها معتقدند که تغییرات قیمت در بازار طلا با قیمت دلار و رویدادهای سیاسی مرتبط است. آنها معتقدند برای هر پیش بینی در این بازار باید مراقب نوسانات قیمت دلار باشیم.

نقره ۱۰۰۰ تومان گران شد

لازم به ذکر است در زمان نگارش این مطلب قیمت جهانی هر اونس طلا ۲۴۴۴ دلار بوده و ۱۳ دلار افزایش داشته است. قیمت جهانی هر اونس نقره بین ۲۷ تا ۷۵ دلار آمریکا با ۲۹ سنت افزایش است. هر گرم نقره ۹۹۹ نیز ۵۳ هزار و ۸۰۰ تومان فروخته شد و ۷۰ هزار تومان افزایش داشته است.

مسیر سکه گرم از بازار جدا شده است

قیمت سکه امامی در سومین روز هفته با افزایش از ۶۰۵ هزار تومان به ۴۲ میلیون و ۱۸۵ تومان معامله شد. قیمت سکه بهار با ۱۹۵ هزار تومان افزایش به ۳۷ میلیون و ۸۸۰ هزار تومان رسید.

روند حباب سکه برخلاف قیمت نزولی بود

قیمت طلا در سومین روز هفته با افزایش قیمت سکه همراه شد. هر مثقال طلای ۱۸ عیار نیز با ۲۵۱ هزار تومان افزایش معادل ۱۵ میلیون و ۳۰۸ هزار تومان معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با ۶۴ هزار و ۲۰۰ تومان افزایش به ۳ میلیون و ۵۳۲ هزار تومان رسید. قیمت طلای مستعمل نیز سه میلیون و ۴۸۵ هزار تومان معامله شد.

حباب سکه روز دوشنبه به غیر از رشد ۱۰۳ هزار تومانی سکه امامی، در سایر قسمت ها افت داشت. حباب سکه بهار ۳۰۴ هزار تومان، نیم سکه ۲۱۷ هزار تومان، ربع سکه ۸۴ هزار تومان و سکه گرمی ۱۶۶ هزار تومان کاهش یافت.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.

نماد داده پارس










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا