ترندهای روز

قابلیت جدیدی که برای رانندگان اسنپ فعال شد

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

اسنپ ​​با معرفی ویژگی جدید «مدال مسافر» به کاربران راننده این امکان را می‌دهد تا به مسافران خود در سفرهای اسنپی امتیاز دهند و در نظرسنجی پایان سفر به آنها امتیاز بدهند. کاربران مسافر بر اساس امتیازی که از کاربران راننده دریافت می کنند، مدال افتخاری برای رفتار خوب و وقت شناسی دریافت می کنند.

امکان امتیاز دهی به کاربران مسافر یکی از درخواست های کاربران اسنپ درایور در سال های گذشته بوده است و اضافه شدن این قابلیت می تواند حس احترام و همدلی را بین کاربران راننده و مسافر افزایش دهد. کاربران مسافر می توانند نتیجه امتیازات دریافتی خود از کاربران راننده را به صورت مدال در اطلاعات حساب کاربری خود در اسنپ خود مشاهده کنند. پیش از این تنها کاربران مسافربری اسنپ می توانستند به کاربران راننده امتیاز دهند و بر اساس این امتیازات مدال هایی با عناوین راننده خوش قیافه، راننده خوش اخلاق، ماشین تمیز و ماشین باحال به حساب کاربری راننده اضافه شد. کاربران اکنون کاربران مسافر نیز می توانند با دریافت امتیاز از کاربران اسنپ درایور دو مدال خوش رفتاری و وقت شناسی را در حساب کاربری خود مشاهده کنند.

مدال رفتار خوب

مدال رفتار خوب به کاربران مسافری اعطا می شود که همیشه در نظرسنجی پایان سفر از کاربران راننده به عنوان افرادی مهربان و محترم شناخته می شوند. کاربران اسنپ راننده با ثبت امتیاز و افق میهن نکات مثبت این مسافران از رفتار محترمانه و دوستانه آنها قدردانی می کنند.

مدال وقت شناسی

این مدال به کاربران مسافری تعلق می گیرد که همیشه به موقع به مبدا می رسند. کاربران رانندگان از مسافرانی که به موقع به محل حرکت می‌رسند قدردانی می‌کنند و آنها را منتظر نمی‌گذارند و این نکته را در نظرسنجی پایان سفر ثبت می‌کنند. این مدال نشان دهنده آگاهی کاربران مسافر در مورد اهمیت وقت شناسی و رعایت حقوق کاربران راننده است.

نحوه دریافت مدال توسط کاربران مسافر

در سیستم امتیازدهی اسنپ، بازخورد دو طرفه نقش اساسی در بهبود کیفیت خدمات دارد. هر دو گروه کاربر مسافر و راننده می توانند امتیازهای یک تا پنج ستاره را به هر سفر اختصاص دهند. این روش امتیاز دهی به افزایش شفافیت در تعاملات بین کاربران راننده و مسافر کمک می کند. کاربران مسافر می توانند با رعایت اصولی مانند احترام به راننده، تمیز نگه داشتن خودرو، به موقع بودن یا هماهنگی با کاربر راننده قبل از سفر برای تغییر مسیر و یا درخواست توقف در مسیر، امتیاز بیشتری از کاربران راننده کسب کنند.

اسنپ ​​با معرفی این قابلیت جدید نشان داده است که به بهبود مستمر تجربه کاربران خود اهمیت می دهد و همواره در تلاش است تا خدمات خود را با بهره گیری از نظرات کاربران به بهترین شکل ممکن بهبود بخشد و تجربه سفر با اسنپ را برای هر دو کاربر متمایز کند. گروه ها .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا