فرهنگ و هنر

کارگردانی شهره سلطانی بعد از هشت سال در تئاتر :: افق میهن

شهره سلطانی بازیگر و کارگردان تئاتر، سینما و تلویزیون است شهریور او امسال جدیدترین نمایش خود با عنوان «من و گربه پری» را به عنوان کارگردان روی صحنه می برد.

به گزارش افق میهن به نقل از روابط عمومی پروژه، «من و گربه پری» عنوان یکی از جدیدترین نمایش هایی است که شهریور ماه ۱۴۰۳ به نویسندگی سیمین امیریان و کارگردانی شهره سلطانی روی صحنه می رود.

شهره سلطانی طی سال های گذشته علاوه بر بازی در نمایش های متعدد، به عنوان کارگردان در عرصه تئاتر نیز فعالیت داشته است که جدیدترین این تجربه ها کارگردانی نمایش «پینوکیو – ۲۰۱۴» در تالار ناظرزاده کرمانی است. از تماشاخانه ایرانشهر و “شباده و طلسم – ۱۳۷۶” در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر.

نمایش «من و گربه پری» یکی از کارهای جدید شهره سلطانی در عرصه کارگردانی تئاتر است که به گفته خودش قرار است در قالب روایتی متفاوت و کمتر مطرح شده در تئاتر به مخاطبان عرضه شود. .

شهره سلطانی یکی از بازیگران فعال عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون است که در سال های اخیر در چندین نمایش مختلف به کارگردانی هنرمندان مشهور تئاتر، سینما و تلویزیون بازی کرده است.

این هنرمند در سال های گذشته برای بازی در نمایش های «مرد نیک»، «روز از نو» و «مارکه در مارکه» برنده جایزه بهترین بازیگری در ۲ دوره جشنواره بین المللی تئاتر فجر شده است.

«نبرد در نبرد» به کارگردانی سیاوش تهمورث، «سوگ آدم مسخره» به کارگردانی رضا کرم رضایی، «تی مثل یک تئاتر» به کارگردانی رضا فیاضی، «درج مشکین» به کارگردانی شارمین میمند نژاد، «قطار ارواح» به کارگردانی رضا. کرم رضایی، «نقل از عشاق» به کارگردانی سیاوش تهمورث، «روز نو» به کارگردانی منیژه مهامدی، «آخرین قهرمانان زمین» به کارگردانی اصغر فرهادی، «مشکلی نیست» به کارگردانی منیژه مهمادی، «پستو خانه» «به کارگردانی حمید امجد، باغ نگاه ما» به کارگردانی هادی مرزبان، «دایره بسته» به کارگردانی منیژه مهحمدی، «گمشدگان» به کارگردانی فرهاد اصلانی، «بوی خواب» به کارگردانی سهراب سلیمی، «خواننده هشتم» به کارگردانی اروند دشت آرای، «روسمرشلم» به کارگردانی محمودرضا رحیمی، «مرد خوب» به کارگردانی امیر دژاکام، «کوکوی کوبتران حرم» به کارگردانی علیرضا نادری و تعدادی دیگر بخشی از تجربیات بازیگری سلطانی در عرصه تئاتر هستند.

تاریخ و مکان اجرا، زمان شروع بلیت فروشی و عوامل اجرایی نمایش «من و گربه پری» طی روزهای آینده اعلام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا