ورزشی

بلاتکلیفی 5 استقلالی در آستانه شروع لیگ

مهمترین بازیکن در بین بلاتکلیفی های استقلال، گلزن دربی است. محمدحسین مرادمند بازیکنی است که هنوز مقصد بعدی خود را مشخص نکرده است. پس از پایان قرارداد این بازیکن بود که باشگاه استقلال طبق قوانین جدید لیگ برتر قرارداد این مدافع را تمدید کرد.

البته با توجه به پر شدن لیست بزرگسالان استقلال، طبیعی است که مرادمند در فصل جدید باید به تیم دیگری برود اما تاکنون قراردادش را با آبی ها فسخ نکرده و تیم جدیدش را انتخاب نکرده است.

جعفر سلمانی دیگر بازیکنی است که شرایط بلاتکلیفی دارد. او در لیگ بیست و یکم با هدایت فرهاد مجیدی به استقلال پیوست و قهرمان لیگ شد اما در لیگ بیست و دوم به خصوص فصل گذشته و لیگ بیست و دوم اغلب روی نیمکت ابوالفضل جلالی بود.

قرارداد سلمانی با استقلال به پایان رسید و این بازیکن چپ پا به همکاری خود با آبی های پایتخت پایان داد. وی تاکنون مقصد جدید خود را مشخص نکرده است و باید دید سلمانی به کدام تیم می رود.

شرایط سینا سعیدی فر با دو بازیکن دیگر متفاوت است. او با استقلال قرارداد دارد اما فرشید سمیعی طی مصاحبه ای اعلام کرد که به این دروازه بان جوان اطلاع داده شده که می تواند به تیم دیگری برود. با این حال سعیدی فر همچنان به قرارداد خود با استقلال پایبند است و در تمرینات شرکت می کند.

باشگاه استقلال در حالی تصمیم گرفت که محمدرضا خالدآبادی را به عنوان دروازه بان دوم خود انتخاب کند، زیرا این دروازه بان مدت ها به دنبال جدایی از استقلال بود و در جلساتی که با مدیران باشگاه برگزار کرده بود خواستار فسخ قراردادش شده بود. از طرفی خالدآبادی با موضوع اعزام به خدمت سربازی مواجه است اما سعیدی فر که از رده های پایه استقلال رشد کرده است، کارت پایان خدمت دارد. در هر صورت باید دید این دروازه بان جوان که زیر ۲۵ سال به حساب می آمد به کدام تیم می پیوندد.

امیرعلی صادقی را می توان در بازی های دوستانه آقای گل استقلال نامید. بازیکنی که در ابتدای لیگ بیست و یکم به همراه ابوالفضل جلالی از سایپا به استقلال پیوست اما هرگز نتوانست مانند هم تیمی خود در استقلال بدرخشد. جدایی او نیز با پایان قراردادش قطعی شده است اما این بازیکن همچنان در حال مذاکره با تیم هایی است که می خواهد مقصد بعدی خود را انتخاب کند.

نام محمدجواد کیا را نیز می توان به این لیست اضافه کرد. دروازه بان جوانی که به عنوان مدافع سوم به استقلال آمد هر چند حضورش در این تیم با چالش هایی بین نکونام و خطیر همراه بود تا کیا برای مدتی از حضور در تمرین باز بماند. در نهایت این دروازه بان با تجربه یک بار حضور روی نیمکت استقلال از این تیم جدا شد اما هنوز تیم جدید خود را انتخاب نکرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا