ورزشی

شروع فصل تازه با سوپرجام اروپا

رئال مادرید در صورت پیروزی در ورشو رکورددار قهرمانی سوپرجام اروپا خواهد شد. قوهای سفید قصد دارند به اولین تیمی تبدیل شوند که در این رقابت ها شش عنوان قهرمانی را کسب کرده است. بارسا و میلان با پنج قهرمانی در کنار رئال مادرید پرافتخارترین تیم های این رقابت ها هستند. رئال در این فصل فرصت کسب ۷ جام را دارد و قهرمانی در سوپرکاپ برای کارلتو و باشگاه بسیار مهم است. کارلو آنچلوتی نیز به دنبال پنجمین قهرمانی خود در سوپرجام است تا در این زمینه نیز رکورددار شود.

دنی کارواخال، گلزن فینال لیگ قهرمانان اروپا و لوکا مودریچ، استاد خط میانی رئال مادرید، می توانند اولین بازیکنانی باشند که ۵ سوپرکاپ اروپا را به دست می آورند. نکته مهم این دیدار رونمایی از فوق ستاره مادریدی است. کیلیان امباپه قرار است اولین بازی رسمی خود را برای مادرید انجام دهد و این می تواند با اولین جام او با مادرید همراه شود.

آتالانتا پس از کسب اولین عنوان قاره ای خود با پیروزی ۳-۰ مقابل بایرلورکوزن در فینال لیگ اروپا، برای اولین بار در سوپرکاپ حضور دارد. هرچند شانس تیم ایتالیا برای قهرمانی در این رقابت ها کم است اما شاگردان گاسپرینی به دنبال شگفتی هستند.

مارتین دیرون، کاپیتان آتالانتا پیش از این دیدار گفت: رئال مادرید تیم بزرگی است اما خوشحالیم که افراد کمی برای قهرمانی روی ما حساب می کنند. مقابل لورکوزن هم همینطور بود. پس شاید این به نفع ما باشد. همه چیز آماده است تا این فصل را خوب شروع کنیم.

آتالانتا با قهرمانی در اولین جام اروپا در دوبلین تاریخ ساز شد و حالا امیدوار است دومین قهرمانی خود را در سوپرجام اروپا کسب کند. شاگردان ژانپیرو گاسپرینی نسبت به فصل قبل کمی ضعیف شده اند. مصدومیت اخیر جان لوکا اسکاماکا شرایط را برای این تیم سخت کرده است. آنچلوتی به خوبی می داند که تیمش نمی تواند آتالانتا را دست کم بگیرد. به خصوص اگر آدمولا لوکمن که مقابل لورکوزن هت تریک کرد، یک شب جادویی اروپایی دیگر داشته باشد.

کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید به وبسایت یوفا گفت: سوپرکاپ مثل همیشه سخت خواهد بود زیرا ابتدای فصل است و ما هنوز تمرین زیادی نکرده ایم، اما با تمام وجود به ورشو می رویم. اعتماد به نفس.” آتالانتا شایستگی رسیدن به این بازی را دارد زیرا آنها فصل شگفت انگیزی در لیگ اروپا داشتند و تیم های بزرگی مانند لیورپول و لورکوزن را شکست دادند.

جیانپیرو گاسپرینی، سرمربی آتالانتا نیز به یوفا گفت: این یک موقعیت فوق العاده برای آتالانتا است. ما مقابل پرافتخارترین باشگاه جهان بازی می کنیم. مقابل تیمی که قهرمان شد. بازی در سوپرکاپ مقابل چنین باشگاه مهمی تا همین اواخر برای تیمی مانند آتالانتا غیرقابل تصور بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا