اخبار بورس

تمرکز نویراتک بر بازار فناوری و سرمایه گذاری است/ عدم وجود سرمایه کافی از مشکلات اصلی صاحبان کسب و کار

مدیر کارگزار سرمایه گذاری Nuiratech گفت:

مدیر کارگزاری سرمایه گذاری Neviratech گفت: تمرکز ما بر روی فناوری و بازار سرمایه گذاری در کارگزاری Neviratech است. اساساً اکوسیستم نوآوری در حال ظهور است و نهادهای واسطه به عنوان واسطه برای رشد و توسعه این اکوسیستم عمل می کنند.

سهیلا نجف پور، مدیر کارگزار سرمایه گذاری نویراتک در گفتگو با اخبار بورسا وی در خصوص این کارگزار گفت: ما در کارگزاری نویراتک بر روی بازار فناوری و سرمایه گذاری تمرکز می کنیم. اما متاسفانه جایگاه این نهادها برای اکوسیستم و بازیگران اصلی این صنعت هنوز مشخص نشده و جایگاه اصلی خود را پیدا نکرده اند.

وی افزود: ما به عنوان یک کارگزار تخصصی در حوزه فناوری و سرمایه گذاری پل ارتباطی بین سرمایه گذاران و استارت آپ ها، شرکت های دانش بنیان، SME ها و صنایع بزرگ هستیم. از آنجایی که ایجاد ارتباط مناسب بین صنایع و سرمایه گذاران ضروری است و یکی از مشکلات اصلی کارآفرینان کمبود سرمایه کافی برای توسعه کسب و کار آنهاست، ما به عنوان کارگزاران سرمایه گذاری در این زمینه نقش آفرینی کرده و سعی در ساخت و ساز داریم. ارتباط بین سرمایه گذاران و شرکت هایی که به دنبال سرمایه برای توسعه تجارت خود هستند.

نجف پور در خصوص هدف شرکت در نمایشگاه صنعت مالی گفت: نمایشگاه ها محل مناسبی برای برقراری ارتباط و تعامل بین صنایع و موسسات مختلف است. نمایشگاه صنعت مالی به عنوان یکی از بزرگترین نمایشگاه های حوزه صنعت مالی، مکانی مناسب برای ارتباط و تعامل فعالان صنعت مالی، سرمایه گذاران، شرکت های فعال در حوزه فناوری های مالی اعم از دانشجویان، تحلیلگران و… محققین می باشد. . در این نمایشگاه به نام “مسابقه بین المللی فین تک” شرکت کردیم که شرکت بانیان امید و کارگزاری نویراتک در آن حضور دارند. رقابت بین المللی فین تک برای اولین بار از ۱۹ تا ۲۲ آگوست همزمان با نمایشگاه بین المللی صنعت مالی برگزار می شود. این مسابقه که با هدف جذب سرمایه برای شرکت های نوپا و دانش بنیان برگزار می شود، از شرکت ها برای ثبت طرح دعوت می کند.

وی ادامه داد: این رویداد در دو مرحله انجام شد. در گام اول ۴۰ تیم شرکت و پروژه خود را ثبت کردند. طی ارزیابی، ۱۲ طرح برای مرحله دوم انتخاب شدند. این پروژه ها در حوزه های مختلف فناوری مالی از جمله بازار سرمایه، بانکداری، بیمه، بلاک چین و ارزهای رمزپایه هستند. در ۲۲ مرداد ۱۲ طرح ها فرصت ارائه طرح های خود را به سرمایه گذاران خواهند داشت و سه طرح برتر انتخاب خواهند شد. به سه طرح برتر علاوه بر تندیس مسابقه جوایز نقدی و غیرنقدی نیز اهدا خواهد شد.

مدیر کارگزار سرمایه گذاری نویراتک گفت: علاوه بر این مسابقه، برای اولین بار موضوع مسابقات مشارکت شهروندان را با شعار سال جهش تولید و مشارکت شهروندان همسو کرده ایم از سراسر کشور فرصت بررسی طرح های انتخابی و اظهار نظر را خواهند داشت. به نحوی که طرح ها اعتبارسنجی می شوند و سرمایه گذاران می توانند به صورت هدفمندتری در طرح ها سرمایه گذاری کنند زیرا مردم مصرف کننده این طرح ها در بازار هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا