ورزشی

رونمایی از لیگ برتر فوتبال با VAR

کمتر از ۱۲ ساعت تا شروع فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران باقی مانده است و باشگاه ها حریفان خود را زیر ذره بین قرار داده اند. به زودی صدای کر کننده تماشاگران در ورزشگاه ها شنیده می شود و پرچم ها بر روی سکوها برافراشته می شود. لیگ بیست و چهارم با یک تغییر آغاز می شود. طلسم حضور VAR در فوتبال ایران بالاخره در این فصل شکسته خواهد شد.

دو بازی از هفته اول پرسپولیس – ذوب آهن و شمسآذر – استقلال از سیستم VAR بهره خواهند برد.

پرسپولیس – ذوب آهن

ساعت ۱۹:۳۰

پرسپولیس و ذوب آهن دیدار افتتاحیه بیست و چهارمین دوره لیگ برتر را برگزار خواهند کرد.

پرسپولیس لیگ بیست و دوم را با خاطره خوب و قهرمانی مکرر به پایان رساند. آنها حالا به طور رسمی فصل جدید را با سرمربی اسپانیایی خود از پنجشنبه برابر ذوب آهن آغاز می کنند و به دنبال دفاع از عنوان قهرمانی خود هستند.

دو تیم پرسپولیس و ذوب آهن در لیگ برتر ۴۶ بار به مصاف هم رفته اند که ۱۷ بار پرسپولیس به پیروزی رسیده و ۱۲ بازی با برتری گاندو اصفهانی به پایان رسیده است. ۱۶ مسابقه با نتیجه مساوی به پایان رسیده است.

ملوان – گلغر

۱۹:۴۵

ملوان و گل گهر دومین دیدار هفته اول لیگ برتر را برگزار خواهند کرد.

مهدی تارتار پس از در دست گرفتن سکان هدایت گل گهر سیرجان و جانشینی مارینوس اوزونیدیس به سراغ تغییرات و تحولات گسترده در لیست تیمش رفت، به خصوص اینکه تیم زرشکی فصل گذشته عملکرد غیرمنتظره ای داشت و نتوانست در جمع ۸ تیم برتر قرار بگیرد. در جدول این مشکل باعث شد تا تارتار لیست تیمش را تغییر دهد.

پس از این تغییرات باید دید شاگردان تارتار چه عملکردی خواهند داشت.

در طرف مقابل، ملوان پس از ششم شدن فصل گذشته و کسب بهترین جایگاه خود در تاریخ لیگ برتر با هدایت مهدی تارتار، به دلیل اختلاف نظر با تارتار، به سراغ تعویض سرمربی رفتند.

در بخشی از سعید دخی، سرمربی موفق فصل گذشته شمس آذر قزوین نیز به عنوان سکاندار جدید بندرانزلی رونمایی شد، اما همکاری نزدیک با قوهای سپید چندان دوام نیاورد تا اینکه مازیار زارع سکان هدایت “انزلیچی ها” را برعهده گرفت. باید دید عملکرد این تیم با سرمربی جدیدش چگونه خواهد بود.

استقلال خوزستان – آلومینیوم اراک

ساعت ۲۰:۳۰

آخرین دیدار در اولین روز از هفته اول لیگ برتر بین تیم های استقلال خوزستان و آلومینیوم اراک برگزار می شود.

بدون شک استقلال خوزستان عنوان فعال ترین تیم بازار نقل و انتقالات تابستانی را در اختیار دارد. تیمی که در آخرین هفته فصل گذشته توانست در سطح اول فوتبال ایران جشن بقای خود را جشن بگیرد اما به نظر می رسد مدیران باشگاه اهوازی برای جلوگیری از تکرار اتفاقات فصل گذشته تغییرات گسترده ای در تیم خود ایجاد کرده اند. و فصلی موفق داشته باشیم.

میودراگ بوژوویچ سرمربی سرشناس مونته نگرویی به عنوان جانشین سیروس پورموسوی انتخاب شده و تغییرات زیادی در ترکیب این تیم ایجاد کرده است.

در طرف مقابل، آلومینیوم جزو کم تحرک‌ترین جابجایی‌ها بود. آنها پس از کش و قوس های فراوان بالاخره توانستند مجتبی حسینی سرمربی فصل گذشته خود را حفظ کنند و باید دید حضور حسینی برای فصل دوم در اراک به کجا می انجامد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا