ورزشی

حساب ویژه اینزاگی روی طارمی؛ او در اینتر نقش مهمی دارد

در حالی که اینترمیلان خود را برای دیدار شنبه شب مقابل جنوا در هفته اول فصل جدید سری آ ایتالیا آماده می کند، به نظر می رسد سیمونه اینزاگی روی مهدی طارمی حساب ویژه ای باز کرده و او را به عنوان یکی از سه مهاجم اصلی این فصل خود در اختیار دارد. ، یک نیروی پشتیبان معمولی برای خط حمله او نیست.

روزنامه ایتالیایی «گازتا دلو اسپورت» چاپ میلان در این رابطه نوشت: سال گذشته مارکوس تورام و لائوتارو مارتینز فرصت کمی برای استراحت داشتند و تبدیل شدن آنها به زوج اصلی خط حمله اینتز باعث کاهش زمان بازی مارکو آرناتوویچ و الکسیس سانچز شد. این باعث شد مهاجم اتریشی اینتر در مجموع ۱۱۴۱ دقیقه و سانچز شیلیایی ۱۱۱۰ دقیقه بازی کنند، اما شرایط برای مهدی طارمی متفاوت است.

مهاجم ایرانی پس از بازی دوستانه با لاس پالماس به سرعت از مشکل عضلانی خود خلاص شد و آماده اولین بازی خود در سری آ است. اینزاگی در حال حاضر ایده استفاده از طارمی را در طول بازی در کنار لائوتارو مارتینز که به تازگی از تعطیلات بازگشته است، دارد. از طرفی مارکوس تورام در بازی دوستانه با چلسی در سطح بدنی خوبی ظاهر شد.

مدیریت این سه نفر (لارو، تورام و طارمی) بر عهده سیمونه اینزاگی خواهد بود، زیرا طارمی بلافاصله خود را به عنوان یک جایگزین معتبر برای زوج لائوتارو-تورام معرفی کرد، نه به عنوان یک مهاجم ساده حمایتی. این دقیقا همان چیزی است که اینزاگی دو سال پیش با سه مهاجم خود، ادین ژکو، روملو لوکاکو و لائوتارو آزمایش کرد.

مهدی طارمی که در تابستان به حضور چهار ساله خود در اینتر پایان داد و با امضای قراردادی سه ساله به اینتر پیوست، موفق شد در هر سه بازی دوستانه اول اینتر گلزنی کند. مهاجم تیم ملی کشورمان در دیدار مقابل لوگانو دو گل و یک پاس گل به ثمر رساند، یک گل به پرگولتسه و دو گل در دیدار مقابل لاس پالماس به ثمر رساند.

مهاجم ۳۲ ساله اینتر ۱۰ مرداد او در تمرینات اینتر دچار مصدومیت عضلانی شد و اگرچه در ابتدا گفته می شد حدود سه هفته از میادین دور خواهد بود، اما پس از ۱۳ روز دوری از ترکیب تحت هدایت سیمونه اینزاگی، روز سه شنبه به تمرینات بازگشت.

اینتر که فصل گذشته اسکودتو را به دست آورد، شنبه شب از ساعت ۲۰:۰۰ به وقت تهران در دیدار افتتاحیه فصل ۲۰۲۴-۲۵ سری آ ایتالیا به مصاف جنوا می رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا