ارزهای دیجیتال

آخرین وضعیت بازار رمزارزها / علائم صعود بیت کوین نمایان شد؟







آخر هفته گذشته، بیت کوین، بزرگترین ارز دیجیتال از نظر ارزش بازار، به دلیل ترس از رکود جهانی سقوط کرد، اما فدرال رزرو که اعلام کرده بود امسال نرخ بهره را کاهش نخواهد داد، اکنون بر اساس داده های اخیر مجبور به انجام این کار شده است.





به گزارش افق میهن،

حمایت ۵۵۷۲۴ دلاری یک نقطه مهم برای روند نزولی بیت کوین است. اگر شاهد بسته شدن زیر این عدد باشیم، قیمت می تواند تا ۵۰۰۰۰ دلار کاهش یابد. با این حال، اگر حمایت ۶۱۸۰۰ دلاری در کوتاه مدت بازپس گرفته شود، نگرانی ها از بین خواهد رفت. کاهش ناپدید می شود و این رقم بالای ۷۰۰۰۰ دلار خواهد بود، هدف دوباره ۶۳۰۰۰ دلار خواهد بود.

اقدام قیمت بیت کوین به طور مستقیم بر بقیه بازار کریپتو تأثیر می گذارد و در ۱۴ آگوست، قیمت به زیر میانگین متحرک ۵۰ در ۶۱۵۵۷ دلار سقوط کرد و پس از حمایت در ۵۵۷۲۴ دلار بهبود یافت. اکنون بیت کوین قرار است دوباره ۶۰۰۰۰ دلار به دست بیاورد. در صورت بازیابی سطح مذکور، فشار فروش مجددا کاهش خواهد یافت. در نتیجه تقاضا در سطوح بالاتر احیا خواهد شد و بسته شدن آن به بالای ۶۳۰۰۰ دلار امکان پذیر خواهد بود. در این حالت، اهداف ۶۵۶۵۹ دلار و ۷۰۰۰۰ دلار هستند که بر عملکرد بقیه بازار تأثیر خواهد گذاشت.

در سناریوی مخالف، تثبیت بین میانگین متحرک و ۵۵۷۲۴ دلار می تواند ادامه یابد و با از دست دادن حمایت، هدف دوباره به ۴۹۰۰۰ دلار برسد. در حال حاضر، بهبود بازار جهانی به نفع بیت کوین است.

ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال جهانی در حال حاضر ۲.۰۸ تریلیون دلار است که ۱.۰۵ درصد نسبت به روز گذشته افزایش یافته است. در حال حاضر ۵۶.۲۸ درصد از کل بازار ارزهای دیجیتال متعلق به بیت کوین است که روزانه ۰.۴۱ درصد افزایش داشته است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۶۱.۱۵ میلیارد دلار است که ۱۷.۵۶ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیرمتمرکز در حال حاضر ۳.۲۴ میلیارد دلار است که نشان دهنده ۵.۲۹ درصد از کل حجم بازار ارزهای دیجیتال ۲۴ ساعته است و حجم تمام استیبل کوین ها اکنون ۵۷.۱۴ میلیارد دلار است که نشان دهنده ۹۳.۴۳ درصد از حجم کل است. بازار ساعتی ارز دیجیتال.

نماد داده پارس









دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا