ترندهای روز

درخواست بخشش سامان گوران از علیرضا حقیقی

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

سامان گوران در سومین قسمت طارق از علیرضا حقیقی خواست که او را ببخشد و اجازه دهد به همراه مادرش به کربلا اعزام شود.

سومین قسمت از برنامه «طارق» که شب گذشته از شبکه یک سیما پخش شد به گفتگوی مجید یراقبافان با سامان گوران بازیگر و کمدین اختصاص داشت.

درخواست بخشش سامان گوران از علیرضا حقیقی

سامان گوران بازیگر و کمدین در قسمت سوم طارق گفت: فکر می کردم می توانم ورزشکاری مهم، تاثیرگذار و مشهور باشم. تا ۲۰ سالگی به صورت حرفه ای فوتبال بازی می کردم. من در سطح باشگاهی در سایپا، فتح، ارتش و جوانان پرسپولیس بازی کرده ام (مدتی هم آقای قطبی مربی ما بود). بعد از یک اتفاق در ورزش که منجر به مصدومیت و هزینه های بالای جراحی شد، به قسمت دوم استعدادم فکر کردم و آن تئاتر بود.

وی درباره اینکه بیشتر مردم انتظار دارند فردی مثل سامان گوران همیشه شوخی یا لبخند بزند، گفت: من این موضوع را حس کرده ام. دهه اول محرم داشتیم به مراسمی می رفتیم، یک نفر ما را دید و گفت با هم خدمت می کنیم و از من خواست که در آنجا قطعه ای را اجرا کنم. گفتم انشاءالله بعد از محرم و صفر.

گوران در بخشی دیگر از این برنامه با بیان اینکه نمی تواند با پدرش به کربلا برود، گفت: قدر پدرم را ندانستم و در دلم مانده است که با او به کربلا مشرف شوم. می توانستم بروم اما نرفتم. فکر می کنم سال ۲۰۱۸ به کربلا رفتم و وقتی به حرم حضرت علی رسیدم احساس کردم همه چیز دوباره شروع شده است. به من گفتند این احساس کرامت حضرت امیرالمومنین است که وقتی برای اولین بار مشرف می شوید این سبکی به شما منتقل می شود. چون این سفر برای برادران بود، مادرم را به کربلا نبردم. بعد که به ویروس کرونا مبتلا شد، نتوانست برود. من ۳ سال است که می خواهم این اتفاق بیفتد و نمی توانم چون با یکی از دوستانم شوخی کردم که متاسفانه خیلی واضح نبود و توهین به او محسوب می شد.

گوران افزود: هیچ قصدی نداشتم و شرمنده هستم. گلایه های زیادی به من می رسد و هر بار که به مراجع ذیصلاح می روم می گویند این شوخی هایی بود که در مورد پرونده قبلی انجام دادید اما من نتوانستم به چند مورد از آن رسیدگی کنم و حکمی غیابی صادر شد که متأسفانه منجر به محرومیت من از بیرون رفتن به مدت سه سال شد.

بعداً مجید یراقبافان (مجری برنامه) در پیامی کوتاه خطاب به علیرضا حقیقی دروازه بان سابق تیم ملی از او خواست که ببخشد.

سامان گوران همچنین گفت: آقای حقیقی من با پدر شما خیلی صحبت کردم، شرمنده پدرم بودم و دیگر نمی توانم از مادرم خجالت بکشم. فقط اجازه بدهید مادرم را به کربلا ببرم و برگردم. هر کاری بگی انجام میدم

گوران در بخشی دیگر از این برنامه گفت: امام حسین چراغی است که هرگز خاموش نمی شود. چیزهای درست را از او بخواهید، او دست همه را خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا