طلا و ارز

پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه 28 مرداد 1403

به گزارش افق میهن:






قیمت طلا و سکه در اولین روز هفته به دلیل کاهش قیمت دلار کاهش یافت. همزمان با بسته شدن بازارهای داخلی، قیمت جهانی هر اونس طلا به شدت افزایش یافت و به منطقه ۲۵۰۰ دلاری صعود کرد. علاوه بر این، افزایش قیمت جهانی طلا تا حدودی کاهش قیمت طلا را کاهش داد. معامله گران بازار طلا شاهد نوسانات قیمت دلار در روزهای آینده هستند.





به گزارش افق میهن،

قیمت طلا و سکه روز شنبه با روند متعادلی باز نشد. قیمت طلا افزایش یافت و قیمت سکه کاهش یافت، اما با ادامه معاملات روند بازار طلا به طور پیوسته کاهش یافت و قیمت ها با تحمل ۱۰ تا ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت.

اسکرین شات 17 اوت 2024 در 5:29:58 ب.ظ

پیش بینی قیمت طلا و سکه

برخی از معامله گران سیگنال های مطلوب سیاست گذاری و کاهش شدید معاملات در روزهای اخیر را دلیل روند نزولی بازار طلا می دانند. علاوه بر این، با وجود انتظار بازار ارز، معامله گران بازار طلا نیز محتاط هستند و معتقدند اخبار سیاسی مطلوب ممکن است بر بازارهای مالی تاثیر بگذارد.

لازم به ذکر است که اونس جهانی طلا در روز شنبه بر خلاف افزایش شارپ روز گذشته با روندی نزولی افتتاح شد و در زمان نگارش این مقاله با کاهشی تقریبا یک دلاری روی قیمت ۲۵۰۷ دلار بود.

قیمت نقره ۱۰۰۰ تومان کاهش یافت

اونس جهانی نقره با سه سنت افزایش به ۲۹ دلار و ۲ سنت رسید. هر گرم نقره ۹۹۹ معادل ۵۴۲۰۰ تومان و ۹۵۰ تومان کاهش داشته است.

سکه بهار ۳۶ میلیون شد

گفتنی است، نیم سکه با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی به ۲۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله شد و قیمت ربع سکه و سکه گرمی بدون تغییر معامله شد. ربع سکه روز شنبه ۱۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و سکه گرمی ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان بود.

حباب بهار سکه نزدیک به ۴۰۰ هزار تومان از دست داد

قیمت طلا در روز شنبه کاهش محدودی را ثبت کرد. هر مثقال طلای ۱۸ عیار نیز با کاهش از ۱۸ هزار تومان به ۱۵ میلیون تومان معامله شد. لازم به ذکر است که این میزان طلا با نوسانات زیادی مواجه شد و ظرف چند ساعت کانال ۱۴ میلیون تومان را لمس کرد. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با پنج تومان کاهش معادل سه میلیون و ۴۶۲ هزار تومان بود. قیمت طلای مستعمل نیز به سه میلیون و ۴۱۶ هزار تومان رسید.

در آخرین روز هفته، حباب سکه در تمام بخش‌ها نزولی بود. حباب سکه امامی ۲۹۴ هزار تومان، سکه بهار ۳۷۹ هزار تومان، نیم سکه ۱۹۹ هزار تومان، ربع سکه ۵۰ هزار تومان و سکه گرمی ۲۴ هزار تومان کاهش یافت.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.

نماد داده پارس










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا