اخبار اقتصاد ایران

​استقبال گسترده مردم از محصولات متنوع بلانتون :: افق میهن

قائم مقام هلدینگ همتا صنعت گفت: علیرغم اینکه بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی در زمان نامناسبی برگزار شد، با این نظرات توانستیم پاسخگوی استعلامات و درخواست های متعدد نمایندگان فروش و خدمات برای اخذ نمایندگی و خدمات باشیم. توسعه فروش بلانتون

به گزارش افق میهن، عباس ابهری قائم مقام هلدینگ همتا صنعت (بلانتون) در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با حضور در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی، اظهار کرد: با توجه به اینکه امسال نیز مانند سال های گذشته مجموعه بلانتون با یک مجموعه کامل سبد محصولات لوازم خانگی مانند اتو بخار، یخچال، یخچال ساید بای ساید و … در این نمایشگاه ارائه شد و خوشبختانه با وجود مشکلات فراوان در نمایشگاه، به دلیل کیفیت و تنوع محصولات، این مجموعه بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

کدام محصول بلانتون در بین مردم محبوبیت بیشتری دارد؟

قائم مقام هلدینگ همتا صنعت در پاسخ به این سوال که کدام محصول بلانتون بیشتر مورد استقبال مردم است، گفت: به دلیل اینکه بلانتون سبد محصولات کاملی را در اختیار مصرف کننده نهایی قرار داده و محصولات متنوعی دارد، امکان تکی وجود ندارد. خارج کردن هر محصول به طور انحصاری ذکر شد، اما نوآوری جدید در یخچال های کمبی و ساید بای ساید، ماشین ظرفشویی و یا لوازم خانگی کوچک که اخیراً به مجموعه مجموعه اضافه شده است با استقبال خوب مردم مواجه شده است که نشان می دهد تیم تحقیقاتی بازار و توسعه محصول این شرکت توانسته است نیازهای بازار را به خوبی شناسایی کند و بر اساس آن محصول جدید خود را عرضه و تولید کند.

ارزیابی شما از سرای ایرانی و شهر لوازم خانگی چیست؟

ابهری درباره مجموعه های سرای ایرانی و شهر لوازم خانگی گفت: حضور مراکز فروش تخصصی لوازم خانگی در تمام دنیا مرسوم است و در کشور ما نیز چندین سال است که توسط این دو مجموعه انجام می شود، اما متاسفانه زمانی که یک انحصار شکل می گیرد، بحث رانت و عدم تعادل در بازار ایجاد می شود و اگر قرار باشد تنها یک یا دو مجموعه خاص با شرایط حمایتی خاص در بازار حضور داشته باشند، عملا شاهد تعامل سازنده و پایدار بین فروشنده و فروشنده نخواهیم بود. مجموعه ها

وی بیان کرد: در این راستا این مراکز به بازار لوازم خانگی هم از منظر مصرف کننده و هم از نظر تولیدکننده این فرصت را دادند تا محصولات را به صورت تخصصی، در کنار هم و در یک مرکز به نمایش بگذارند و به دلیل این مزیت جای بحثی وجود ندارد. . اما اگر قرار است ارائه کالا به همان صورت باقی بماند; من معتقدم که سازنده قطعا کانال های جدیدی را برای عرضه محصولات خود انتخاب خواهد کرد زیرا نوع روابط و تعامل باید برد-برد و سازنده باشد.

قائم مقام هلدینگ همتا صنعت تصریح کرد: فکر می کنم اکنون این تعامل سازنده در حال ضعیف شدن است و باید فکری به حال این وضعیت کرد که یا از انحصار خارج شود و تعداد فروشگاه های دیگر با مالکیت جدید و ایده های متنوع رخ دهد و شرایط و تعامل سازنده باید با توجه به شرایط بازار پیش برود.

ابهری اضافه کرد: به نظر می رسد اگر مراکز تخصصی تاسیس شده به همین منوال پیش برود، بسیاری از افراد فقط برای تحلیل و بررسی تخصصی محصول مورد نظر خود به این مراکز مراجعه می کنند اما کالای مورد نظرشان از فروشگاه معرفی می شود. آنها توسط دوستان خریداری می شوند. با این رویه در آینده ای نزدیک و در صورت عدم اصلاح شیوه عرضه و تعامل این فروشگاه های بزرگ با تولید کننده و مصرف کننده، این مجموعه ها به نمایشگاه عمومی شرکت های تولیدی و یک مکان خرید مینیمال تبدیل خواهند شد.

وی در پایان درباره فروشگاه های داخلی گفت: شعب داخلی نیز باید امکانات خود را به تکنولوژی روز و صندوق و یا صندوق مکانیزه فروش تجهیز کنند تا اعتماد مصرف کننده بیشتر شود. توسعه فروش بر اساس استفاده از تسهیلات بانکی و یا اخذ نمایندگی فروش از شرکت های اصلی تولیدی، امکان فعالیت آنها را افزایش می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا