ورزشی

راهبرد جدید اینزاگی در اینتر با حضور طارمی

تیم فوتبال اینتر شب گذشته در اولین بازی فصل جدید سری آ ایتالیا میهمان جنوا بود و با تساوی ۲-۲ به خانه بازگشت. مهدی طارمی که یکی از خریدهای برجسته اینتر در نقل و انتقالات تابستانی ۲۰۲۴ بود، در ۱۵ دقیقه پایانی بازی با جنوا وارد زمین شد.

یکی از اتفاقات مهم اولین بازی اینتر در فصل جدید استفاده همزمان از یک تیم هجومی برای دقایقی با حضور مارکوس تورام، لائوتارو مارتینز و مهدی طارمی بود. اینزاگی می خواهد از این استراتژی جدید در بازی های بعدی فصل استفاده کند. حضور مهدی طارمی در دقایق پایانی بازی دیشب مقابل جنوا تاکتیک تهاجمی سرمربی اینتر بود که ترجیح داد با حفظ دو مهاجم در زمین، زوج هجومی را تشکیل دهد.

مارکوس تورام و لائوتارو مارتینز بازی را به عنوان مهاجم در ترکیب اصلی اینتر مقابل جنوا آغاز کردند و حتی با حضور مهدی طارمی هم تعویض نشدند. در واقع سرمربی ۴۸ ساله اینتر تصمیم گرفت تا با بیرون کشیدن هاکان چالهان اوغلو هافبک خود، حمله ایجاد کند. اینزاگی از این استراتژی راضی بود و در نشست خبری بعد از بازی با جنوا ابراز امیدواری کرد که در بازی های بعدی از این استراتژی هجومی بهره مند شود. اگرچه اینتر در نهایت با وجود اضافه شدن مهدی طارمی به خط حمله، در بازی با جنوا به گل تساوی دست یافت، اما تاکتیک اینزاگی برای بازی همزمان با سه مهاجم جواب داد. سرمربی اینتر همچنان به دنبال استفاده از این مثلث است و می خواهد آمار گلزنی تیمش را افزایش دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا