اخبار اقتصاد ایران

فردا آخرین مهلت وکالتی کردن حساب برای شرکت در قرعه کشی خودرو

مهلت نمایندگی اکانت برای شرکت در قرعه کشی خودرو تا پایان ساعت ۲۴ فردا می باشد و همچنین امکان ثبت درخواست در سامانه ikcosales.ir تا دوم شهریور ماه وجود دارد.

افق میهن به نقل از مهر ثبت نام ۱۲ محصول ایران خودرو از ۳ مرداد آغاز شده و متقاضیان می توانند تا ۱۱ شهریور ثبت نام کنند.

البته با توجه به تأخیر در هماهنگی های لازم بین برخی از بانک های عامل و سامانه در تهیه بستر حساب پروکسی و مسدود شدن حساب در روز اول (یکشنبه ۲۱/۰۵/۱۳۰۳)، بدین وسیله به منظور برخورداری از فرصت مشابه. برای کلیه متقاضیان مهلت تعیین شده جهت پروکسی و انسداد با افزودن یک روز از روز یکشنبه مورخ ۲۱/۰۵/۱۳۰۳ تا پایان ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۲۹/۰۵/۱۳۰۳ در بانک های عامل قابل افتتاح می باشد.

شرط ارائه اجباری گواهی از شرایط عمومی متقاضیان عادی شرکت در مراحل ثبت درخواست خرید (اولویت بندی) حذف شده است و با توجه به اینکه ارائه گواهی برای سایر متقاضیان (طرح جوانان مادران جایگزین فرسوده) خارج از خودرو و خودروهای برقی) از شرایط تعیین نشده است، شرط داشتن گواهینامه رانندگی برای کلیه متقاضیان ثبت درخواست خرید (اولویت بندی) حذف شده است.

با توجه به حذف شرط داشتن گواهینامه، مهلت تعیین شده برای اخذ نمایندگی و انسداد حساب نزد بانک های عامل تا پایان ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۲۹/۰۵/۱۳۰۳ یک روز دیگر تمدید می شود.

بر این اساس مهلت ثبت نام درخواست در سامانه ikcosales.ir یک روز تمدید شد و از روز چهارشنبه ۲۴/۰۵/۱۳۰۳ لغایت جمعه ۱۳۰۳/۰۶/۰۲ امکان پذیر خواهد بود.

در خصوص متقاضیان طرح فرسوده، مهلت ثبت نام در سایت ستاد نوسازی خودروهای فرسوده به نشانی WWW.NNHK.IR تا پایان ساعت ۲۴ روز دوشنبه مورخ ۲۹/۰۵/۱۳۰۳ خواهد بود.

نکات مهم

ثبت درخواست در سامانه ikcosales.ir تا تاریخ ۰۲/۰۶/۱۴۰۳ امکان پذیر است و ثبت زودتر یا دیرتر درخواست تاثیری در اولویت متقاضیان ندارد و در نهایت مراحل اولویت بندی ۴۸ ساعت بعد از تاریخ اعلام شده آغاز شده است. مهلت ثبت نام و کلیه متقاضیان فرصت مشابهی دارند لذا خواهشمند است از عجله خودداری فرمایید.

امکان انتخاب خودروهای برقی برای تمامی متقاضیان وجود دارد: طرح جوانی عادی، جمعیتی برای مادران و تعویض خودروهای فرسوده امکان پذیر است.

همچنین متقاضیانی که شرایط اولیه طرح های فوق (مسدود شدن ۲۳۰ میلیون تومان یا مادران واجد شرایط یا ثبت نام در سایت نوسازی خودروهای فرسوده) را ندارند می توانند در ابتدای ورود مستقیماً «طرح خودروی برقی» را انتخاب و سپس نسبت به ثبت نام اقدام کنند. درخواست خرید یکی از دو مدل خودروی الکتریکی ارائه شده را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا