طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ / بازار سکه سردرگم شد

به گزارش افق میهن:






قیمت طلا و سکه امروز یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ با روندی نامتعادل بازگشایی شد و همزمان بازار جهانی بسته شد و قیمت دلار کاهش یافت. قیمت طلا با حمایت ریزش دلار و بازار سکه همواره در معرض نوسانات افزایشی و کاهشی بوده و سردرگم است. حباب سکه نیز در بسیاری از نقاط بالا آمده است. لازم به ذکر است قیمت دلار امروز کاهش یافت و از کریدور پنجم به کانال هفتم عقب نشینی کرد.





به گزارش افق میهن،

قیمت طلا و سکه امروز یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ در یک روند نامتعادل افتتاح شد. همزمان با تعطیلی بازار جهانی و کاهش قیمت دلار، بازار طلا با افت مواجه شد. بازار سکه نیز از زمان شروع معاملات دچار نابسامانی بوده و در آن لحظه با نوسانات کاهشی و فزاینده مواجه شده است. با این حال، ربع سکه و سکه گرمی بدون تغییر باقی ماندند. شایان ذکر است که قیمت هر اونس طلا در بازار جهانی ۲۵۰۷ دلار است.

علاوه بر این، امروز نیز مانند روز گذشته قیمت دلار کاهش قیمت را ثبت کرد و از کریدور پنجم به کانال هفتم سقوط کرد.

    سکه و طلا 28 مرداد

قیمت نقره کاهش یافت

قیمت جهانی هر اونس نقره ۲۹ دلار و ۲ سنت بود. در بازار داخلی نیز نقره ۹۹۹ گرم با ۱۱۰ تومان کاهش معادل ۵۳ هزار و ۹۹۰ تومان به فروش رسید.

ربع و سکه های گرم منجمد شده بود

بازار سکه امروز در یک روند نامتعادل و گیج کننده باز شد، قیمت ها دائما در معرض نوسانات نزولی و صعودی هستند. با این حال، بازار سکه در حال حاضر روند صعودی را تجربه می کند. قیمت سکه امامی با ۲۵ هزار تومان افزایش به ۴۱ میلیون و ۱۱۵ هزار تومان رسید. سکه بهار آزادی با ۱۳۵ هزار تومان افزایش به ۳۶ میلیون و ۸۲۵ ​​هزار تومان رسید.

قیمت طلا با حمایت از دلار کاهش یافت

قیمت طلا امروز نسبت به روز گذشته کاهش یافته است. هر مثقال طلا نیز با ۱۰۲ هزار تومان کاهش به ۱۴ میلیون و ۹۶۴ هزار تومان رسید. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با ۱۸ هزار و ۷۰۰ تومان کاهش ۳ هزار و ۴۵۸ هزار و ۸۰۰ تومان فروخته می شود. قیمت طلای مستعمل نیز با ۱۸ هزار و ۴۵۱ تومان کاهش به ۳ میلیون و ۴۱۲ هزار و ۷۱۴ تومان رسید.

حباب سکه امروز در همه نقاط به جز سکه امامی در حال افزایش است. حباب سکه امامی ۱۴ هزار تومان، حباب سکه بهار آزادی ۱۳۶ هزار تومان، نیم سکه ۶۳ هزار تومان، ربع سکه ۶ هزار تومان و حباب گرم سکه ۴ هزار تومان افزایش یافت.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.

نماد داده پارس










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا