ترندهای روز

صحنه قاتل «آی‌نور» بازسازی شد

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

دادستان عمومی و انقلاب الیگودرز جزئیات جدیدی از قتل آینور کودک سه ساله یکی از روستاهای این شهرستان را تشریح کرد.

خبر ناپدید شدن آی نور دختر ۳ ساله اهل روستای ده سفید حاج درویش الیگودرز ۲۷ مردادماه منتشر شد که عملیات جستجو با حضور نیروهای هلال احمر، نیروی انتظامی، بسیج و محلی مردم از زمان مفقود شدن آینور شروع کردند و تا شب ۱۹ اوت ادامه دادند.

چهار تیم جستجو و نجات، یک تیم تخصصی کوهستان، سه قلاده سگ نجات، راکبان موتورسیکلت و راکبان آفرود ازنا و الیگودر به مدت ۶ روز کل روستای ده سفید را زیر نظر گرفتند اما جست و جو به نتیجه نرسید.

ظهر روز ۲۳ اوت ۱۴۰۳ بود که جسد آینور در چاه فاضلاب روستای ده صفید پیدا شد و قاتل آینور پنج روز پس از پیدا شدن جسد شناسایی شد.

دادستان، بازپرس ویژه و کارآگاهان نیروی انتظامی الیگودر امروز هفتم مردادماه صحنه قتل آینور را بازسازی کردند و تحقیقات پلیسی برای کشف سرنخ هایی از این حادثه ابعاد جدیدی به خود گرفت.

جعفر گودرزی در گفت وگو با تسنیم، با اشاره به کشف جزئیات جدید از قتل آینور اظهار داشت: امروز صحنه قتل این کودک سه ساله را در روستای ده صفید با حضور متهم بازسازی کردیم. در این مورد

وی با بیان اینکه اعترافات زن میانسال قاتل آینور و عروسش در بازجویی های جدید با یکدیگر مغایرت دارد، افزود: در حال بررسی بیشتر ابعاد این پرونده هستیم.

دادستان عمومی و انقلاب الیگودرز یادآور شد: زن قاتل در بازجویی های اولیه اعتراف کرد که جسد آینور را پس از خفگی به داخل چاه فاضلاب برده است اما از سوی دیگر به پرتاب دمپایی کودک به آن سوی جاده روستا و پیدا کردن آن اعتراف کرد. آنها .

گودرزی با تاکید بر اینکه ابعاد تحقیقات قتل آینور وارد جزئیات جدیدی شده است، تصریح کرد: دو پسر خانواده قاتل نیز در بازجویی های جدید مظنون هستند.

وی با بیان اینکه در بازجویی جدید به کل خانواده همسایه آینور مشکوک شده ایم، تصریح کرد: پزشکی قانونی در حال معاینه جسد این کودک است.

دادستان عمومی و انقلاب الیگودرز با بیان اینکه مادرشوهر و عروس همسایه آینور هم اکنون در بازداشت هستند، تصریح کرد: از پسران این خانواده نیز در حال بازجویی هستیم و احتمال دستگیری این افراد وجود دارد.

گودرزی با تاکید بر بازجویی از خانواده همسایه آینور و ادامه تحقیقات، اذعان داشت: ماموران نخبه و بازپرس شعبه دوم الیگودرز در حال رسیدگی به قتل مشکوک این کودک هستند و هنوز انگیزه این قتل مشخص نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا