ارزهای دیجیتال

تصویب پرداخت حقوق به صورت رمز ارز در دبی / امارات در صدر انطباق رمز ارزی

به گزارش افق میهن:






طرح پرداخت ارز دیجیتال به طور رسمی در شهر دبی در امارات متحده عربی تایید شده است.





به گزارش افق میهن،

دادگاهی در امارات متحده عربی ارزهای دیجیتال را به عنوان یکی از روش های پرداخت در قراردادهای کاری پذیرفته است. تصویب این قانون یک گام بزرگ رو به جلو در چشم انداز قانونی ارزهای دیجیتال در این کشور خواهد بود. در سال‌های اخیر، امارات متحده عربی بالاترین رتبه را در جهان از نظر انطباق با ارزهای دیجیتال داشته است. از این پس، سازمان‌های مستقر در دبی می‌توانند با استفاده از ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت‌کوین یا سایر ارزهای رمزپایه‌ای که با کارمندانشان توافق شده است، قراردادهای پرداخت حقوق منعقد کنند.

تاریخچه طرح پرداخت ارزهای دیجیتال در امارات متحده عربی

اگرچه قانون پرداخت دستمزد به شکل ارزهای دیجیتال دیروز در شهر دبی به تصویب رسید، اما طرح مشابهی برای سال ۲۰۲۳ توسط دادگاه امارات به دلیل عدم ارزیابی دقیق دارایی های رمزنگاری شده رد شد.

دلیل رد این پروژه در سال ۲۰۲۳، شکایت کارمندی بود که قرارداد حقوقش بر اساس ارزهای رمزنگاری شده بود و در طول ۶ ماه کار، ۲۵۰۰ توکن اکو وات به او پرداخت نشد. با این حال، از زمانی که دادگاه دبی امکان پرداخت دستمزد به ارز دیجیتال را تایید کرد، دارایی‌های دیجیتال Yera ارزش مشخصی پیدا کردند. این طرح تصویب شده اهمیت توافقات شفاف بین سازمان و کارمند و همچنین تمایل امارات متحده عربی برای انطباق با روش های جدید مالی را برجسته می کند.

امارات متحده عربی در انطباق با ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۵ پیشتاز است

منطقه خاورمیانه به کانون جدیدی برای پذیرش ارزهای دیجیتال در جهان تبدیل شده است. بر اساس آخرین گزارش Bitgate، امارات متحده عربی در بین تمام کشورهای خاورمیانه در زمینه ارزهای رمزپایه پیشتاز است. روزانه حدود ۵۰۰ هزار تاجر فعال در این کشور فعالیت می کنند که این تعداد نسبت به سال گذشته ۱۶۶ درصد افزایش داشته است.

استقبال شهروندان این کشور از ارزهای رمزپایه به حدی است که ۷۲ درصد از کاربران بازار ارزهای دیجیتال به طور فعال در بیت کوین سرمایه گذاری می کنند. بر اساس گزارش Triple-A، امارات متحده عربی همچنین دارای بالاترین نرخ مالکیت ارزهای دیجیتال در جهان است و ۳۰.۴ درصد از جمعیت این کشور دارای ارزهای دیجیتال در سبد سرمایه گذاری خود هستند. پس از امارات متحده عربی، ویتنام، ایالات متحده آمریکا و ایران به ترتیب در رده های دوم تا چهارم قرار دارند.

پس از کاهش تمرکز درآمد در نفت و گاز، امارات متحده عربی به دنبال تمرکز بر فناوری و بازارهای مالی در حال ظهور است. دبی، بزرگترین شهر کشور، در حال حاضر یکی از بزرگترین هاب های ارزهای دیجیتال در جهان به حساب می آید. علاوه بر این، این کشور تلاش کرده تا ابوظبی را به یک مرکز مالی تبدیل کند. به همین دلیل، دولت این کشور اقدامات تشویقی، مالیاتی و حمایتی را برای ارزهای دیجیتال در نظر گرفته است.

اخبار ارزهای دیجیتال را در صفحه ارزهای دیجیتال افق میهن بخوانید.

سلب مسئولیت: برای همه روشن است که ورود به معاملات در هر بازاری الزامی است دانش و تجربه کافی آیا این گزارش افق میهن کاملاً منطبق بر تحلیل داده ها و اخبار مربوطه می باشد و این مجموعه هیچ گونه پیشنهادی را برای هر نوع تراکنش به خوانندگان عزیز ارائه نمی دهد.

نماد داده پارس










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا