طلا و ارز

پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه 29 مرداد 1403



به گزارش افق میهن،

قیمت طلا و سکه در روز یکشنبه با وجود کاهش محدود دلار افزایش یافت. افزایش قیمت طلا با رشد حباب سکه همزمان شد. سکه امامی در دومین روز هفته با نیم میلیون تومان افزایش قیمت و قیمت گل سرسبد در بازار فلز زرد بیشترین رشد را داشت و سایر قطعه ها نیز با ۵۰ تا ۳۰۰ هزار تومان افزایش به وزن خود رسید.

پیش بینی قیمت طلا و سکه

معامله گران افزایش و کاهش قیمت سکه را مشاهده می کنند. آنها معتقدند که این روند رفت و برگشتی در بازار فلز زرد باعث شده فعالان بازار از ضرر در هر معامله اعم از خرید یا فروش بیم داشته باشند.

اگرچه بازار طلا در روز یکشنبه روند نزولی قیمت دلار را دنبال نکرد، اما فعالان بازار همچنان قیمت دلار را زیر نظر دارند. قیمت این اسکناس نیز منتظر اخبار مثبت از حوزه سیاسی برای بازگشت به کریدور پنجم است.

معامله گران بازار طلا درباره روند قیمتی این بازار در روزهای آینده می گویند، به نظر می رسد نباید انتظار تغییر خاصی در روند قیمت ها در روزهای آینده داشت. آنها بر این باورند که نوسانات بازار بین دو تا پنج درصد محتمل است.

سکه بهار به کانال ۳۷ میلیونی بازگشت

قیمت سکه امامی یکشنبه ۲۸ مرداد با افزایش از ۵۳۵ هزار تومان به ۴۱ میلیون و ۶۲۵ هزار تومان معامله شد. سکه بهار با ۳۲۵ هزار تومان افزایش به کانال ۳۷ میلیون تومان بازگشت و در ۳۷ میلیون و ۱۵ هزار تومان قرار گرفت.

لازم به ذکر است نیم سکه با ۲۰۰ هزار تومان افزایش به رقم ۲۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله شد. قیمت ربع سکه با ۱۰۰ هزار تومان افزایش به ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید. سکه با ۵۰ هزار تومان افزایش در سطح ۶ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان معامله شد.

حباب سکه بالا رفته است

قیمت طلا در روز یکشنبه کمتر از قیمت سکه افزایش یافت. هر مثقال طلای ۱۸ عیار نیز با افزایش قیمت از ۸۱ هزار تومان به ۱۵ میلیون و ۱۴۷ هزار تومان داد و ستد شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با ۱۷ هزار و ۳۰۰ تومان کاهش معادل ۳ میلیون و ۴۹۴ هزار تومان بود. قیمت طلای مستعمل به سه میلیون و ۴۴۴ هزار تومان رسید.

در دومین روز هفته، حباب سکه در تمامی بخش‌ها افزایش یافت. حباب سکه امامی ۲۹۶ هزار تومان، سکه بهار ۱۲۶ هزار تومان، نیم سکه ۹۸ هزار تومان، ربع سکه ۴۹ هزار تومان و سکه گرمی ۲۵ هزار تومان رشد کرد.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.

نماد داده پارس









دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا