اخبار اقتصاد ایران

تغییرات بنیادی در فرآیند‌های شرکت سبب تولید محصولات استاندارد با کیفیت شد

اسحاق جمال امیدی اظهار داشت: تغییرات اساسی در فرآیندهای این شرکت منجر به تولید محصولات استاندارد باکیفیت در راستای خدمت شایسته به مردم شریف استان گیلان شده است.

افق میهن، مجتبی معصوم نژاد مدیرکل استاندارد استان گیلان و هیئت همراه دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ وی ضمن بازدید از بخشهای مختلف کارخانه سیمان خزر با اسحاق جمال امیدی مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره دیدار و گفتگو کرد.

جمال امیدی ضمن خیرمقدم به مدیرکل استاندارد استان گیلان و هیئت همراه به تشریح وضعیت فعلی سیمان خزر پرداخت و گفت: کسب افتخارات ملی و استانی این واحد تولیدی حاصل تلاش و پشتکار و تلاش است. – تلاش شبانه روزی همکاران خادوم و افزود: تولید ۱۲ محصول با کیفیت و همچنین احداث آزمایشگاه مجهز بتن در کارخانه نشان دهنده جایگاه بالای مصرف کنندگان و خریداران و رعایت استانداردها و اهمیت استحکام محل سکونت مردم

وی همچنین بیان کرد: تغییرات اساسی در فرآیندهای این شرکت منجر به تولید محصولات استاندارد با کیفیت و در راستای خدمت شایسته به مردم شریف استان گیلان شده است.

مدیرکل استاندارد گیلان همچنین از اقدامات درخشان مدیرعامل و پرسنل سیمان خزر در زمینه تولید با کیفیت تقدیر کرد و اظهار داشت: اداره استاندارد در راستای جلب رضایت و خدمت رسانی به مردم با کارخانجات برای تولید محصولات با کیفیت همکاری می کند.

در پایان این نشست، طرفین با توجه به اهمیت تولید محصولات استاندارد، ضمن بازدید از بخش های مختلف این شرکت، آمادگی خود را برای افزایش همکاری بین خود اعلام کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا