اخبار اقتصاد ایران

بررسی نحوه عبور راه آهن رشت – آستارا از محدوده تالاب استیل

نحوه اجرای پروژه عبور راه آهن رشت به آستارا از محدوده تالاب استیل در شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان بررسی شد.

افق میهن نحوه اجرای طرح عبور راه آهن رشت به آستارا از محدوده تالاب فولاد در نشستی مشترک با حضور محسن نوروزی مدیرکل فنی و بررسی نقشه های راه آهن کشور. شرکت ساخت و توسعه زیرساخت های حمل و نقل و هیئت همراه به همراه وحید خرمی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان، مدیران مرتبط و کارشناسان این مجموعه مورد بررسی قرار گرفتند.

در این جلسه وحید خرمی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان ضمن بیان سیما، اهمیت و قدمت تالاب فولاد گفت: اجرای خط ریلی رشت – آستارا باید اجرایی شود. با رعایت استانداردهای فنی طرفین.

محسن نوروزی مدیرکل فنی و بازنگری طرح های راه آهن نیز در این جلسه گفت: با توجه به اهمیت این طرح برای جمهوری اسلامی ایران که یکی از پروژه های مهم و زیربنایی به شمار می رود، مسائل زمین شناسی، رعایت موازین محدودیت قانونی تالاب ها و انتخاب مسیر بر اساس آزمایش های میدانی مورد توجه ما بوده است.

در ادامه مشاور پروژه راه آهن به ارائه طرح و گزینه های در نظر گرفته شده برای عبور راه آهن رشت – آستارا از محدوده تالاب پرداخت و پس از آن دو گروه در خصوص مطالعات زمین شناسی و منابع آن به بحث و تبادل نظر پرداختند.

لازم به ذکر است: در این جلسه در خصوص نحوه پیگیری طرفین جهت به ثمر رساندن این طرح ملی به توافق رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا