اجرای طرح گفتگوی تلفنی و بی واسطه مدیران ارشد بانک سپه با مشتریان
به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، طرح گفتگوی تلفنی مستقیم مدیران ارشد بانک سپه با مشتریان با حضور مدیران ارشد در مرکز ارتباط با مشتریان بانک سپه و پاسخگویی مستقیم به تلفن ها انجام می شود. بانک سپه مشتریان محترم بانک را پیاده سازی کرد.
طبق برنامه تنظیم شده در تاریخ ۲۰ شهریور شهریور ۱۴۰۳، معاونت بانکداری خصوصی و تجاری بانک سپه از ۸ الی ۱۰، ۲۱ شهریور، معاون فناوری اطلاعات و بانکداری دیجیتال، ۲۴ شهریور معاون بازرسی بانک سپه در تاریخ ۶ شهریور ماه سال جاری به نمایندگی از هیئت مدیره بانک در مرکز ارتباط با مشتریان حضور یافته و به صورت تلفنی پاسخگوی مشتریان ارزشمند بانک سپه خواهد بود.
لازم به ذکر است مشتریان بانک می توانند از طریق تلفن (۱۵۵۷ داخلی ۱)، پیامک به شماره مرجع ۶۷۱۵۵۷ و ایمیل ۱۵۵۷@banksepah.ir برای تعیین وقت قبلی اقدام کنند.