بانک و بیمه

بکارگیری ابزارهای نوین ساخت و ساز در نهضت ملی مسکن| تأسیس مرکز نوآوری در هلدینگ ثمسکن

بازار؛ گروه خیابان و مسکن: سید عباس حسینی در نشست فصلی مدیران عامل گروه سرمایه گذاری مسکن گفت: رویکرد بانک مسکن استفاده از روزآمدترین فناوری ها و توجه به الگوی معماری ایرانی-اسلامی در ساخت است و این رویکرد در راستای تمدن و تمدن است. توسعه شهری مدرن از نظر معماری اصیل، محلی و داخلی است.

وی ادامه داد: گروه سرمایه گذاری مسکن (ثمسکن) به عنوان زیرمجموعه بانک مسکن، می تواند با استفاده از فناوری های نوین در ساخت و ساز، بازوی پشتیبان بانک مسکن به سمت تمدن ایرانی اسلامی در معماری باشد.

استفاده از ابزارهای نوین ساختمانی می تواند بانک را در اجرای نهضت ملی مسکن بیش از گذشته یاری دهد

حسینی با اشاره به اینکه بانک مسکن ترویج نهضت ملی مسکن را یک تکلیف شرعی تعریف کرد، گفت: قطعا استفاده از ابزارهای نوین ساختمانی می تواند بیش از گذشته به بانک در اجرای نهضت ملی مسکن کمک کند.

علاوه بر استفاده از فناوری های روز در ساخت و تکمیل پروژه های نهضت ملی مسکن، تامین مالی و معرفی روش های تسهیل این بخش به ویژه در قالب افزایش سرمایه بانک نیز می تواند کمک شایانی به انجام پروژه های نهضت ملی مسکن کند. این وظیفه را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

مدیرعامل بانک مسکن افزود: علاوه بر استفاده از فناوری های روز در ساخت و تکمیل پروژه های نهضت ملی مسکن، تامین مالی و معرفی روش هایی برای تسهیل این بخش به ویژه در قالب افزایش سرمایه. بانک، می تواند در انجام هرچه مؤثرتر این وظیفه مؤثر واقع شود. بر این اساس از حمایت نمایندگان شورای اسلامی و بویژه اعضای کمیسیون عمران در تصویب و تخصیص کامل این افزایش سرمایه قدردانی می شود. .

شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن به عنوان بزرگترین شرکت جامع ساختمانی باید در کاربرد این فناوری ها پیشرو باشد

وی با تاکید بر اهمیت استفاده از مدرن ترین فناوری ها در ساخت و ساز و همچنین اجرای معماری اصیل ایرانی گفت: شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن به عنوان بزرگترین شرکت جامع ساختمانی باید در استفاده از این فناوری ها پیشرو باشد ایجاد مرکز نوآوری و تحقیقات برای بررسی آخرین فناوری ها در این زمینه و استفاده از آنها ضروری است.

مدیرعامل بانک مسکن افزود: شرکت جام ثمسکن نیازمند نظارت بر اجرای پروژه‌ها و رفع موانع احتمالی است تا پروژه‌ها تسریع شود و مدت زمان ساخت آنها نیز کوتاه شود.

وی با تاکید بر لزوم اجرای کامل قوانین، مقررات و دستورالعمل های مورد استفاده در حوزه فعالیت ثمسکن، گفت: در تمامی تعهدات و قراردادهای این شرکت باید منافع مردم لحاظ شود و ثمسکان فراتر از تعهدات خود عمل کند.

حسینی خاطرنشان کرد: تمسکن برای تسریع در اجرای تعهدات می‌تواند سیاست‌های سرمایه‌گذاری را ایجاد کند که شاخص‌های مورد نظر در گزارش‌های توجیهی فنی، مالی و اقتصادی نیز به صورت کارشناسی تعریف و تنظیم شده و پیشنهادات سرمایه‌گذاری را به دقت بررسی و محقق کند. ” تصمیم درست در کمترین زمان ممکن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا