ترندهای روز

خودروی جدید چینی ارزان‌تر از ساینا به بازار آمد

پایگاه خبری تحلیلی منتخب (ofoghmihan.ir):

خودروساز چینی Wuling نسخه جوانان Hongguang Mini EV را در ۲۰ اوت عرضه کرد. قابل مشاهده ترین خودروی Voling نسخه ای با برد ۲۱۵ کیلومتر است. قابل توجه ترین ویژگی Hongguang Mini EV این است که نسخه Youth با تغییراتی در قابلیت شارژ و کیسه هوا عرضه می شود.

این یک ماشین بسیار ساده و کوچک است که برای رفت و آمد در شهر بسیار کارآمد است. پنج طرح رنگی مختلف برای نمای بیرونی و دو طرح رنگی برای نمای داخلی قابل سفارش می باشد.

خودروی جدید چینی ارزانتر از ساینا به بازار آمد

کابین خودرو مجهز به صندلی های پارچه ای است که باعث می شود خودرو بیشتر شبیه خودروهای دهه ۱۹۷۰ باشد. جدای از زیبایی شناسی، هیچ تغییر عمده ای در فضای داخلی خودرو وجود ندارد و Mini EV تنها یک نمایشگر را برای راننده حفظ کرده است. یکی از ویژگی های قابل توجه این است که نسخه جوان دارای دو کیسه هوا است که در آن راننده و سرنشین جلو هر دو دارای کیسه هوا هستند.

یکی دیگر از ویژگی های Youth Edition شارژ سریع است. این خودرو با برد ۲۱۵ کیلومتر دارای پک باتری ۱۷.۳ کیلووات ساعتی است. شارژ سریع به آن اجازه می دهد تا ۳۰ تا ۸۰ درصد باتری را در ۳۵ دقیقه شارژ کند.

خودروی جدید چینی ارزانتر از ساینا به بازار آمد

نسخه جوان Voling Hongguang Mini EV از یک موتور الکتریکی ۳۰ کیلووات (۴۰ اسب بخار) در عقب استفاده می کند که حداکثر گشتاور ۹۲ نیوتن متر را ارائه می دهد. حداکثر سرعت همچنان به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت محدود شده است.

قیمت این نسخه از Voling Hongguang Mini EV حدود ۵۷۰۰ دلار (حدود ۳۴۰ میلیون تومان) است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا