ورزشی

نخستین واکنش خداداد عزیزی به خبر ممنوع التصویر شدنش؛ پاچه‌خوار نیستم!

پس از پخش شوخی های خداداد عزیزی با هاشم بیک زاده در یک برنامه اینترنتی، شایعه شد که اسطوره ملبورن تا اطلاع ثانوی از حضور در برنامه های تلویزیونی و حتی حضور در برنامه های خانگی منع شده است. اما خداداد عزیزی این شایعه را تکذیب کرد.

خداداد عزیزی گفت: بحمدالله مدیران صدا و سیما و مدیران ساترا مانند مدیران برخی باشگاه ها نیستند که به حرف و نظر عده ای گوش دهند که دوست دارند آنها را «خان» خطاب کنند.

غزل تیزپایی فوتبالیست ایرانی تاکید کرد: کسانی که اخبار کذب ممنوع التصویری من را به دلیل نابینایی کسانی منتشر می کنند که برای جلب رضایت شخصی که حاضر نیستم او را “خان” خطاب کنم، این شایعه صحت ندارد و شایعه مطرح شده است. سازندگان می توانند از مجوز «خان» از خودشان استفاده کنند. ساترا و سد و سیما پرس و جو خواهند کرد. من با فعالیت مشکلی ندارم و مطمئن باشید هر چیزی که اشتباه باشد نقد خواهم کرد.

خداداد عزیزی ادامه داد: اگر روزی من را از حضور در تلویزیون محروم کنند، خوشبختانه در این مملکت به اندازه کافی رسانه آزاد وجود دارد و قطعاً از تریبون هایشان به کسانی که دوست دارند اسمشان را «خان» خطاب کنند، نقد خواهم کرد و مطمئن باشید که بسیار شفاف تر خواهد بود. من حقیقت را در مورد برخی از مردان می گویم. من احمقی نیستم و حتی آنهایی که فکر می کنند «خان» هستند هم نمی توانند با این ترفندها مرا مجبور به سکوت کنند یا شرایطی ایجاد کنند که بر خلاف عقایدم صحبت کنم. می دانم که عده ای از این به اصطلاح «خان ها» با شایعه پراکنی سعی دارند جامعه را در مورد من فکر منفی کنند، اما دست به هر کاری می زنند، حاضر نیستم کسی را که دوست دارد به او «خان» خطاب کنند راضی کنم. ناعادلانه صحبت کردن همه می دانند که من به سرم می روم، آنچه را که فکر می کنم درست است می گویم و از هر غلطی انتقاد می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا