اخبار اقتصاد ایران

­­­­­­­­­­­راز موفقیت سازمان‌ها و شرکت‌ها در دنیای دیجیتال

با پیشرفت تکنولوژی و تکنولوژی نمی توان برای ادامه حیات کسب و کار از این فرآیند جدا شد. مدیران سازمان ها و شرکت های مختلف نیز به خوبی از این روند آگاه هستند. به طور کلی می توان گفت؛ حیات یک مجموعه با ورود آن به دنیای دیجیتال تامین می شود.

برای افزایش سرعت و عقب ماندن از رقبا، تحول دیجیتال باید در تمام ابعاد یک سازمان اتفاق بیفتد. در این مقاله قصد داریم شما را با نقش ویدئو وال و نمایشگر دیجیتال در موفقیت سازمان های مختلف آشنا کنیم.

منظور از تحول دیجیتالی شرکت ها چیست؟

تحول دیجیتال در واقع فرآیند بهبود عملکرد یک سازمان با تغییر ابعاد مختلف آن است. در این صورت فناوری به طور مستقیم ساختار کلی سازمان را تغییر می دهد. این تغییرات عامل مهمی برای رقابتی ماندن کسب و کار است. شرکت ها باید سناریوهای جدیدی را برای فرآیند تحول دیجیتال خود اجرا کنند.

این تغییر اساسی می تواند بر معرفی محصولات جدید، جذب مشتریان جدید و نحوه ارتباط مجموعه با رقبا تأثیر بگذارد. نکته مهم در مورد تحول دیجیتال این است که پیوسته و مستمر باشد. این فرآیند ناگهانی نمی تواند همه ابعاد را تغییر دهد. تغییر با شیب ملایم همراه با فراهم شدن زیرساخت های لازم باعث موفقیت سازمان می شود.

نقش تحول دیجیتال در بازاریابی و تبلیغات

با افزایش جمعیت، تعداد مشاغل و شرکت های نوپا نیز در حال افزایش است. سازمان های مختلف همواره با خطر کاهش تعداد مشتریان و از دست دادن مخاطبان خود مواجه هستند. روش های مختلفی برای بقای کسب و کار در عرصه رقابتی وجود دارد. یکی از این روش ها استفاده از روش های مختلف تبلیغاتی است. تبلیغات راه حلی عملی برای جا انداختن برند در ذهن مخاطب است. خرید تجهیزات ویدئو والسازمان را در مسیر پیشرفت قرار می دهد. از مزایای استفاده از تبلیغات دیجیتال در موفقیت سازمان ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

دیوار تصویری

دسترسی به داده های پیشرفته و کامل

برای داشتن یک تبلیغ موثر، شناخت مخاطب و ویژگی های آنها بسیار مهم است. تحول دیجیتال سازمان و استفاده از ویدئو وال برای تبلیغات سازمان را به این هدف می رساند. شناسایی مخاطبان و شناخت نیازهای آنها باعث کارآمدتر شدن بازاریابی می شود. در فرآیند تحول دیجیتال یک سازمان، نه تنها جمع آوری اطلاعات، بلکه تجزیه و تحلیل آن نیز اهمیت بیشتری دارد. تحول دیجیتال می تواند سیستمی ایجاد کند که قادر به ادغام هر دو باشد.

سطح بالایی از کارایی و بهره وری

از طریق فناوری های دیجیتال، فرآیندها را می توان برای افزایش کارایی و بهره وری تسریع و عملیات را ساده کرد. به عنوان مثال امکان به روز رسانی تبلیغات در ویدیو وال به راحتی نسبت به سایر روش های تبلیغاتی وجود دارد. نرم افزار ساده شده این صفحه نمایش ها باعث می شود فرآیند تغییر با سرعت بالایی انجام شود. فناوری های پیشرفته اثربخشی تبلیغات را افزایش می دهد. محتوای به روز مخاطبان بیشتری را جذب می کند.

بهبود کیفیت خدمات

دگرگونی دیجیتال باعث تغییرات عظیمی در ساختار سازمان ها می شود. این تکامل می تواند بر ابعاد مختلف تأثیر بگذارد. کیفیت بالای ویدیو وال باعث افزایش جذب مخاطب می شود. استفاده از فناوری های جدید این روش را به یکی از بهترین راه ها برای معرفی برند و سازمان تبدیل می کند. این نمایشگرها عمر طولانی دارند و به ندرت نیاز به تعمیر دارند. استفاده از تلویزیون LED بزرگ حتی از فاصله ده ها متری به این نمایشگر توجه مخاطب را جلب می کند.

تجهیزات ویدئو وال

یکی از مزایای این نوع تبلیغات به عدم محدودیت مخاطب در آن مربوط می شود. ویدئو وال می تواند توجه مسافران خودرو و عابران پیاده را به طور همزمان جلب کند. با اجرای استراتژی‌ها و فناوری‌های تحول دیجیتال، کسب‌وکارها می‌توانند دوباره کاری را کاهش دهند.

کاهش هزینه ها

استفاده از ویدئو وال برای تبلیغات، با کاهش هزینه ها، بازاریابی راندمان بالایی را برای سازمان ها ایجاد می کند. جدید بودن این فناوری ها مستلزم تعمیر و صرف هزینه برای تعمیر و نگهداری است. سیستم پیشرفته این نمایشگرها به سرعت وجود هرگونه مشکل را به کاربر نشان می دهد. این باعث صرفه جویی در وقت و هزینه سازمان می شود. پرداختن به مشکل در مراحل اولیه از پیشرفت آن و ایجاد آسیب ساختاری به دستگاه های مرتبط جلوگیری می کند.

با ادغام فرآیندهای کارآمدتر و شناسایی سریعتر مشکلات، تحول دیجیتال باعث صرفه جویی در هزینه و زمان شما می شود. این یکی از مهم ترین مزایای تجاری تحول دیجیتال است. در نمونه های سنتی تبلیغات، به روز رسانی مستلزم پرداخت مجدد به طراح و چاپ مجدد آگهی بود. در فرآیند تبدیل دیجیتال، بسیاری از این مراحل خلاصه شده و تنها با چند کلیک ساده، فرآیند تکمیل می شود.

تاثیر بر ارتباطات سازمانی

امروزه تحول دیجیتال در سازمان ها یکی از موضوعات داغ در سراسر جهان محسوب می شود. ۷۴ درصد از سازمان ها تحول دیجیتال را عامل اصلی دستیابی به موفقیت می دانند. برنامه ریزی صحیح و ورود به این فرآیند با آینده نگری باعث ارتقای سطح کیفی سازمان می شود. پذیرش تأثیر تبلیغات از تحول دیجیتالی کل سازمان، ارتباطات سازمانی را نیز تغییر می دهد. این تکامل باعث می شود که بخش های مختلف یک شرکت به طور یکپارچه به هم متصل شوند. امکان از بین رفتن یا حذف اطلاعات در چنین شرایطی به حداقل می رسد. با استفاده از ویدئو وال نیز می توانید هر یک از قسمت ها را با برنامه ریزی خاص تبلیغ کنید.

امروزه بازاریابی تنها از طریق بخش خدمات یا تولید پاسخگو نیست. ویدئو وال این امکان را به شما می دهد که به طور منظم تمامی بخش ها را به مخاطبان معرفی کنید. در نتیجه این فرآیند اعضای سازمان بیشتر با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند و هماهنگی بین آنها افزایش می یابد.

تجربه بهتری را برای مخاطب فراهم کنید

توجه به نیازهای مخاطب برای تأثیرگذاری بر تبلیغات بسیار مهم است. ویدئو وال به عنوان یکی از پیشرفته ترین نمونه های نمایشگر دیجیتال در حال حاضر به شمار می رود. این صفحه نمایش ها مجهز به آخرین تکنولوژی ها بوده و از کیفیت بالایی برخوردار هستند. استفاده از این روش برای تبلیغ سازمان در واقع اهمیت دادن به نیازهای مشتری است. سفارشی سازی در این نمایشگرها به راحتی امکان پذیر است. با برنامه ریزی دقیق می توان محتوای تبلیغات را با توجه به مخاطب و حتی ساعات مختلف شبانه روز تغییر داد.

دیوار تصویری

تحول دیجیتال، میانبری برای موفقیت برای سازمان ها

سازمان ها برای دستیابی به موفقیت و بقا در بازار بسیار رقابتی به عملکردهای پیشرفته نیاز دارند. ورود به دنیای تحول دیجیتال می تواند نقطه عطفی در حرکت رو به رشد سازمان ها باشد. فناوری ابعاد مختلف را پوشش می دهد. یکی از مهمترین آنها نحوه تبلیغات است.

با ظهور نمایشگرهای دیجیتال، تبلیغات و بازاریابی در سازمان ها دستخوش تحول عظیمی شد. امروزه ویدئو وال به عنوان موثرترین روش تبلیغاتی مطرح است. در صورت تمایل به خرید ویدئو وال و انواع نمایشگرهای LED می توانید به وب سایت دیاکو www.diacoled.com مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا