ترندهای روز

تصاویر خبرساز از نزاع مسلحانه اتباع در مشهد

پایگاه خبری تحلیلی منتخب (ofoghmihan.ir):

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: پنج مظنون اصلی پرونده درگیری مسلحانه در مشهد شناسایی و دستگیر شدند و از آنها ۲ قبضه قبضه سلاح وینچستر نیز کشف شد.

سردار احمد گردن روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اوایل. اردیبهشت در ماه جاری با تماس شهروندان با مرکز اورژانس ۱۱۰ و اعلام درگیری گروهی مسلحانه در بلوار حر، ماموران انتظامی به کاخ شهید بهنار مشهد اعزام شدند.

وی افزود: طبق بررسی های اولیه در پی اختلافات قبلی بین دو جناح با سلاح سرد درگیری رخ داده بود که متهم قبل از رسیدن ماموران از محل متواری شده بود.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: در این درگیری سه عابر و دو نفر از طرفین درگیری مورد اصابت گلوله سلاح های شکاری قرار گرفتند.

این حراست افزود: پس از چندین ماه تلاش شبانه روزی و استفاده از ظرفیت های علمی و هوشمندی پلیس، سرانجام هویت پنج متهم اصلی این درگیری شناسایی و متهمان در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شدند. .

وی گفت: ۲ نفر از متهمان اتباع خارجی و سه نفر از متهمان ملیت نامعلوم هستند که در یک عملیات غافلگیرانه که از آنها ۲ قبضه اسلحه وینچستر کشف شد دستگیر شدند و تحقیقات تکمیلی پلیس امنیت عمومی مشهد از آنها ادامه دارد. .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا