اخبار اقتصاد ایران

تعطیلی 8 ماهه بندرآستارا؛ سازمان بنادر ظرف مدت ۲ ماه لایروبی بندر آستارا را انجام دهد

آقایی با اشاره به اینکه در این بازدید مقرر شد سازمان بنادر و دریانوردی ظرف مدت ۲ ماه بندر آستارا را لایروبی کند تا بخش خصوصی بتواند خدمات دریایی را ارائه کند، تصریح کرد: تسامح در این زمینه منجر به از دست رفتن بازار اقتصادی می شود. . را دنبال می کند

افق میهن احمد آقایی، با تاکید بر اینکه سازمان بنادر و دریانوردی باید ظرف مدت ۲ ماه لایروبی بندر آستارا را انجام دهد، گفت: در صورت عدم لایروبی بندر آستارا در مدت مقرر، مقام قضایی با متخلفان برخورد خواهد کرد.
بازدید بازرس کل گیلان از منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان بر اساس گزارش مردم آستارا مبنی بر تعطیلی بندر این شهرستان به همراه مدیران و مراجع قضایی با بیان اینکه بندر آستارا به مدت ۸ ماه تعطیل شده است. و هیچ گونه فعالیت و حمل و نقل دریایی در شهر وجود ندارد. این اتفاق نمی افتد، وی افزود: بسته شدن بندر آستارا باعث آسیب به تجارت و کاهش توسعه اقتصادی و کاهش رونق این منطقه و استان شده است.
وی با اشاره به اینکه در این بازدید مقرر شد سازمان بنادر و دریانوردی ظرف مدت ۲ ماه بندر آستارا را لایروبی کند تا بخش خصوصی بتواند خدمات دریایی را ارائه کند، اظهار داشت: تسامح در این زمینه منجر به از دست دادن خسارت می شود. بازار اقتصادی را دنبال می کند
دکتر آقایی تاکید کرد: مدیران مربوطه موظفند ظرف مدت اعلام شده لایروبی را انجام دهند و این موافقت آنهاست و در صورت قصور در این زمینه، مقام قضایی با متخلفان برخورد قانونی خواهد کرد.
بازرس کل گیلان در بازدید از رودخانه آستارا چای با بیان اینکه برداشت شن و ماسه انباشته شده در رودخانه آستارا چای با توافق جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان به منظور استفاده در ریل و جاده انجام می شود. پروژه ها و در این راستا باید تحت نظارت مقام قضایی، مدیران اجرایی باشد. و معتمدین و حضور پیمانکار تشکیل جلسه دهند، گفت: در این زمینه حق مالکیت دولت پرداخت و در این خصوص تصمیم گیری شود.
وی اجرای صحیح قانون را در اولویت بازرسی استان گیلان به عنوان بالاترین مرجع نظارتی دستگاه های اجرایی دانست و خاطرنشان کرد: در گیلان هیچ پروژه ای به دلیل انتفاع تعطیل نشود.
دکتر آقایی با تاکید بر اینکه آب منطقه ای وظیفه دارد در هر پروژه ای بر اساس قانون ظرفیت سنجی و نیازسنجی آن دستگاه را انجام دهد، افزود: در خصوص برداشت مواد، بحث های زیست محیطی و تنش اجتماعی باید با صحت و دقت انجام شود. مدیریت، و هیچ بهانه ای برای تعطیلی وجود ندارد. طرح ها داده نمی شود.
بازرس کل گیلان با اشاره به اینکه تعطیلی پروژه ها خسارات جبران ناپذیری به بیت مال وارد می کند، گفت: نباید بهانه ای برای افرادی که با استفاده از این فرصت به دنبال سودجویی هستند داده شود و باید پروژه ها اجرا و اجرا شوند. به سرعت به منظور تشویق مردم به نتیجه رسید. .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا