ترندهای روز

مرگ دختر جوان راز هولناک یک باشگاه را فاش کرد

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

تحقیقات در مورد مرگ یک دختر منجر به کشف راز یک باشگاه رزمی مختلط و دعواهای غیرقانونی آن شد.

مرگ یک دختر جوان راز وحشتناک یک باشگاه را فاش کرد

صبح شنبه گذشته (سه شنبه شهریور) مرگ مشکوک دختر جوانی در مشهد، پزشکان حقوقی را به دردسر انداخت و به اتاق تشریح کشاند زیرا کبودی های ناشی از ضربه به قفسه سینه و سر دختر ۲۲ ساله مشهود بود. طولی نکشید که بررسی های کارشناسی آغاز شد و مشخص شد «سارا-الف» پس از گذراندن چهار روز در مرکز درمانی در کما بر اثر خونریزی مغزی فوت کرده و احتمال جنایت وجود دارد.

با این فرضیه پزشکی، دکتر رضازاده (رئیس اتاق تشریح پزشکی قانونی) بلافاصله قتل عمد را به قاضی ویژه اعلام کرد و بدین ترتیب با حضور قاضی دکتر صادق صفری در پزشکی قانونی، تحقیقات قضایی اهمیت ویژه ای پیدا کرد.

بررسی های اولیه نشان داد که سارا بیست و نهم مرداد وی در حین درگیری تمرینی در یکی از باشگاه های ورزشی با پسر جوانی تصادف کرد و با حال وخیم به بیمارستان منتقل شد اما به دلیل عوارض ناشی از ضربه به سر به کما رفت و پس از ۴ ساعت در کما جان باخت. روز از دست داده است

حساسیت این حادثه و تمرین مختلط در مرکز آموزش ورزش های رزمی باعث تقویت فرضیه مجرمانه شد و به همین دلیل تحقیقات در حالی ادامه یافت که پدر سارا به قاضی شعبه ۲۰۸ بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت: دخترم مجرد بود و در باشگاه ورزشی نزدیک چهارراه میلاد. او با چند دختر دیگر در هنرهای رزمی کار می کرد.

وی افزود: فکر می کردم دخترم به دلیل فعالیت های ورزشی مجروح شده است تا اینکه چند دختر از باشگاهش به سراغم آمدند و ماجرای درگیری با پسر جوانی را مطرح کردند. می گفتند صاحب باشگاه ورزشی پسر جوانی به نام «شهروز» را برای دعوا با دخترها به باشگاه آورده و در نهایت با چند دختر رزمی کار می کند و سپس دخترم را بلند کرده و روی زمین می زند.

با افشای درگیری مختلط آموزشی، بلافاصله قاضی صفری دستورات ویژه ای برای تحقیقات تخصصی در این زمینه صادر کرد و به همراه جمعی از ماموران انتظامی و کارآگاهان پلیس آگاهی مشهد راهی باشگاه ورزشی منطقه آزادشهر شد. بررسی های دقیق نشان می داد مالک باشگاه به محض ورود ماموران از محل خارج شده و به تماس های تلفنی پاسخ نمی دهد.

اینگونه بود که کارآگاهان قفل ها را باز کردند و از ۱۲ پله عبور کردند و به زیرزمین رسیدند، جایی که قفس توری ورزش های رزمی خودنمایی می کرد و کیسه های بوکس در کنار تصاویر و بنرهای قهرمانان ورزشی قرار داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا