ورزشی

ادعای جدید پرسپولیسی‌ها علیه سپاهان

امروز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه سپاهان به دلیل عدم دریافت قسط رضایت نامه فرشاد احمدزاده از پرسپولیس شکایت کرده و در تلاش است این بازیکن را از حضور در پرسپولیس محروم کند.

درست بعد از پایان فصل بود که زمزمه هایی مبنی بر انتقال فرشاد احمدزاده به پرسپولیس به گوش می رسید اما این انتقال در همان مرحله اول لغو شد زیرا گفته می شد فرشاد با سپاهان قرارداد دارد اما چند هفته بعد که سپاهان خرید کرد. بازیکنی در آن پست با اصرار احمدزاده رضایت نامه او برای پرسپولیس صادر شد.

گفته می شود قرارداد فرشاد احمدزاده در اواسط فصل گذشته تمدید شد و تردیدهایی درباره زمان بندی و امضای مدیرعاملی این قرارداد وجود دارد که دلیل آن تغییر مدیریت آن زمان سپاهان است.

بعد از محمدرضا ساکت، سپاهان چند ماهی منوچهر نیکفر را مدیرعاملی کرد و بعد مهدی آذربایجانی آمد. به نظر می رسد تمدید فرشاد احمدزاده در نیم فصل با ابهاماتی همراه بود و شاید در سازمان لیگ ثبت نشده باشد.

مدیران پرسپولیس همچنین مدعی هستند که تمدید قرارداد احمدزاده به سازمان لیگ ارسال نشده و دلیل اینکه امضای مهدی آذربایجانی به عنوان مدیرعامل جدید در قرارداد او وجود ندارد، اعتبار نداشتن تمدید این بازیکن با سپاهان است.

اما سپاهان که فرشاد احمدزاده را در قرارداد خود بازیکن می دانست و مبلغ ۱۰ میلیارد تومان برای رضایتنامه او تعیین کرده بود، پس از دریافت نکردن این پول شکایت کرد و حالا کمیته تعیین وضعیت و سازمان لیگ باید تصمیم بگیرند که آیا فرشاد. بازیکن تحت قرارداد سپاهان است یا پرسپولیس نیازی به پرداخت رضایتنامه ندارد.

در هر صورت به نظر می رسد شکایت سپاهان مانع از حضور فرشاد در بازی مقابل فولاد نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا