ورزشی

منتظر این انتقال‌های جذاب در فوتبال اروپا باشید

از روملو لوکاکو گرفته تا فدریکو کیزا و کینگزلی کومان، به زودی سرنوشت ستاره های زیادی مشخص خواهد شد. مثل همیشه می توان یک یا دو باشگاه بزرگ را با خرید ستاره های باقی مانده تقویت کرد.

روملو لوکاکو

تابستان بدون اخبار نقل و انتقالات لوکاکو معنایی ندارد. مهاجم بلژیکی در سه سال اخیر هر بار به تیم جدیدی رفته است. به نظر می رسد تابستان امسال هم این اتفاق بیفتد. به گزارش رسانه ها، این بازیکن ۳۱ ساله به زودی راهی ناپل می شود تا شاگرد آنتونیو کونته شود.

ویکتور جوکرس

ستاره سوئدی در اولین فصل حضورش در اسپورتینگ لیسبون با به ثمر رساندن ۴۳ گل در ۵۰ بازی مورد توجه قرار گرفت. او در فصل جدید هم طوفانی ظاهر شد و در دو بازی اول ۶ گل به ثمر رساند. گفته می شود که آرسنال مذاکرات اولیه ای را با جیوکرس انجام داده است. ظاهرا این بازیکن ۲۶ ساله بند فسخ ۱۰۰ میلیون یورویی دارد. او اخیرا به شایعات در مورد جدایی اش از اسپورتینگ دامن زده است. جوکرس درباره جدایی اش در روزهای پایانی نقل و انتقالات تابستانی گفت: گاهی همه چیز به سرعت اتفاق می افتد.

فدریکو کیزا

لیورپول در تابستان امسال پس از جدایی یورگن کلوپ و تحت هدایت آرن اسلات در بازار نقل و انتقالات محتاطانه عمل کرده است. با این حال، قرمزها ممکن است همچنان تقویت شوند. طبق گزارش فابریزیو رومانو و Liverpool Echo گفته می شود انریکو کیزا در راه لیورپول است.

ویکتور عثیمان

آخرین تلاش های بایرن، پاری سن ژرمن و رئال مادرید برای جذب ویکتور عثیمان ادامه دارد. به گفته فابریزیو رومانو، الاهلی عربستان در تلاش برای جذب عثیمان است و پیشنهادی ۶۵ میلیون یورویی دارد. خود عثمان هم نمی خواهد به عربستان برود.

کینگزلی کومان

با ادامه شایعات در مورد خرید بایرن در لحظات آخر، جدایی قابل توجهی در راه است. به گزارش روزنامه فرانسوی اکیپ، کومان تصمیم به ترک مونیخ گرفته است. مقصد او هنوز مشخص نیست. این بازیکن ۲۸ ساله از عربستان پیشنهادی دریافت کرده و گفته می شود بارسلونا نیز به کومان علاقه مند است.

متس هوملز

متس هوملس فصل گذشته در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا ثابت کرد که هنوز هم می تواند در بالاترین سطح ظاهر شود. اما این بازیکن ۳۵ ساله بوروسیا دورتموند تصمیم گرفت به همکاری خود با زنبورها پایان دهد. به نظر می رسد باشگاه باسکی رئال سوسیداد به زودی او را به خدمت بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا