ترندهای روز

صحنه قتل دختر رزمی‌کار در قفس بازسازی شد

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

صحنه مرگ بانوی رزمی کار در قفس توری ورزشگاه غیرمجاز با حضور قاتل، قاضی ویژه قتل و کارشناسان هنرهای رزمی بازآفرینی شد.

صحنه قتل دختر رزمی کار در قفس بازسازی شد

صبح دیروز صحنه مرگ بانوی رزمی کار در قفس تور باشگاه ورزشی با حضور قاضی ویژه قتل عمد در مشهد و کارشناسان رزمی بازآفرینی شد در حالی که بررسی ها نشان می داد باشگاه آموزش رزمی اقدام به انجام این کار کرده است. مجوز قانونی ندارند

متهم پرونده جنایی ۲۳ ساله که با دستور قاضی دکتر صادق صفری به باشگاه ورزشی در بلوار امامت هدایت شده بود در حالی مقابل دوربین مقام قضایی ایستاد که دختران رزمی کار این رشته ورزشی بودند. باشگاه نیز در محل حضور داشتند و آنچه دیدند برای مسئولان بود. توضیح قضایی دادند.

در ابتدای بازسازی صحنه قتل، ابتدا سرگرد شکیبا (افسر پرونده) چگونگی وقوع این حادثه دلخراش را توضیح داد و سپس متهم از نحوه درگیری با دختر جوان به گونه ای مراقبت کرد که بتواند صحنه قتل را به تصویر بکشد. مرگ دختر ۲۲ ساله

وی گفت: قرار شد طی یک هفته تمرین ورزش های رزمی، مالک باشگاه از طریق ارتباطاتش برای من مجوز مربیگری بگیرد تا بتوانم به عنوان مربی به ورزش رزمی ادامه دهم.

صحنه قتل دختر رزمی کار در قفس بازسازی شد

این را متهم در حالی می گوید که حتی نتوانسته اسامی رشته های همان رشته را به کارشناسان بگوید.

در همین حال مالک باشگاه در پاسخ به سوال قاضی صفری که نحوه دعوای رزمی کاران زن با پسر جوانی را مطرح کرده بود، گفت: نمی دانستم حتی خودم به باشگاه نیامده بودم.

در این هنگام یکی از دختران رزمی کار گفت: پس کی با مشت ما را می زند؟!

پس از نشان دادن نحوه درگیری و ضربات رزمی توسط متهم به صورت عملی بر بدن دختری ۲۲ ساله، قاضی شعبه ۲۰۸ بازپرسی عمومی و انقلاب نظر کارشناسان فنی و کارشناسان را جویا شد. در پایان دکتر رضایی (رئیس اتاق کالبدشکافی پزشکی قانونی) علت مرگ دختر جوان در حین درگیری را تشریح کرد.

پس از پایان صحنه بازسازی، متهم این پرونده جنایی که دانشجوی رشته شهرسازی است با دستور قضایی روانه زندان شد تا تحقیقات تکمیلی انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا