ترندهای روز

دختر مرموز روسی همراه پاول دوروف ناپدید شد!

پایگاه خبری تحلیلی منتخب (ofoghmihan.ir):

یولیا واویلوا، سرمایه گذار ۲۴ ساله روسی در ارزهای رمزنگاری شده معروف به “Crypto Coach” پس از دستگیری پاول دوروف، موسس اپلیکیشن پیام رسان محبوب تلگرام در پاریس ناپدید شد.

دختر مرموز روسی با پاول دوروف ناپدید شد!

واویلووا که آخرین بار با دوروف دیده شد، از زمان دستگیری این میلیاردر از طریق تماس تلفنی در دسترس نبود و همین امر باعث نگرانی خانواده وی در روسیه شد. آنها مطمئن نیستند که آیا دخترشان نیز دستگیر شده است یا فقط سعی می کند از کانون توجه دور شود.

واویلووا با جت شخصی دوروف سفر می کرد و قبل از دستگیری بنیانگذار Telegran در فرانسه در مکان های مختلف از جمله در باکو آذربایجان مشاهده شد که از آنها در حال صرف صبحانه با هم عکس گرفته شد.

او همچنین ویدیویی از رانندگی دوروف در قزاقستان چند روز قبل از ورود هر دو به پاریس منتشر کرد. گمان می‌رود که فعالیت او در رسانه‌های اجتماعی به طور ناخواسته اطلاعاتی در مورد تحرکات دوروف در اختیار مقامات فرانسوی قرار داده است که ممکن است در ردیابی و دستگیری او نقش داشته باشد.

دختر مرموز روسی با پاول دوروف ناپدید شد!

گفته می شود در قرقیزستان دوروف او را با یک هلیکوپتر هشت نفره به کوه برد و در عین حال بر پنهانی بودن حضورش در این کشور تاکید کرد.

واویلوا که اصالتاً اهل مسکو است، بیش از دو سال است که در دبی زندگی می کند و به زبان عربی مسلط است. او یک کانال متمرکز بر ارزهای دیجیتال به زبان عربی را مدیریت می کند و در جامعه ارزهای دیجیتال به خوبی شناخته شده است. ارتباط او با دوروف به دلیل مشکلات حقوقی اخیر این تکنوکرات روسی الاصل اکنون در کانون توجه قرار گرفته است.

Vavilova حدود ۴۵۰۰۰ دنبال کننده در چندین پلتفرم از جمله تلگرام دارد، پخش کننده بازی های ویدیویی و یک تاجر موفق است. وی علاوه بر زبان های روسی و عربی به زبان های انگلیسی و اسپانیایی نیز مسلط است.

دختر مرموز روسی با پاول دوروف ناپدید شد!

مقامات فرانسوی ادعا می کنند که عدم اعتدال تلگرام، امتناع از همکاری با مجریان قانون و ابزارهایی که ارائه می دهد، مانند شماره های یکبار مصرف و ارزهای دیجیتال، فعالیت های غیرقانونی را تسهیل کرده است. دوروف متهم به بی توجهی به مسئولیت خود در جلوگیری از وقوع این جنایات در سکو شده است.

با وجود این اتهامات جدی، دوروف هرگونه تخلف را رد کرده است. تلگرام در بیانیه ای اتهامات علیه دوروف را “پوچ” خواند و تاکید کرد که این شرکت به قوانین اتحادیه اروپا از جمله قانون خدمات دیجیتال پایبند است. این شرکت بر تعهد دوروف به شفافیت تاکید کرد و اشاره کرد که او اغلب به اروپا سفر می کند و چیزی برای پنهان کردن ندارد.

دختر مرموز روسی با پاول دوروف ناپدید شد!

این وضعیت توجه دولت روسیه را به خود جلب کرده و سفارت روسیه در فرانسه خواستار توضیح در مورد دستگیری دوروف و آزادی فوری او شده است. سفارت این کشور همچنین خواستار حفظ حقوق دوروف و اجازه دسترسی کنسولی به وی شده است. اما تاکنون مقامات فرانسوی با این درخواست ها همکاری نکرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا