ترندهای روز

۸ جنایت هولناک در پرونده مرد متجاوز

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

به گزارش رسانه های هندی، در پایان زمستان سال گذشته، پلیس شهر بمبئی از ناپدید شدن یک پسر بچه ۱۲ ساله در منطقه وادالا مطلع شد. او یک ماهی فروش بود که آخرین بار مردم منطقه او را با مردی به نام بیپل شکاری دیدند.

چند روز بعد جسد مثله شده پسر گمشده در یک منطقه جنگلی پیدا شد. بررسی ها نشان داد که این پسر پس از تجاوز به عنف به طرز فجیعی به قتل رسیده و بدنش مثله شده است. با پیدا شدن جسد، حکم دستگیری تنها مظنون این پرونده یعنی بی پل شکاری صادر شد، زیرا او آخرین فردی بود که با مقتول دیده شد. وی با دستگیری این مرد اعتراف کرد که در روز حادثه با فریب پسر ماهی فروش او را به جنگل برده و پس از اجرای نقشه سیاه خود او را کشته است. با اعترافات این مرد او دستگیر شد اما تحقیقات پلیس ادامه داشت تا اینکه پلیس بمبئی اعلام کرد که بیپال شیکاری یک جنایتکار سریالی است که قبل از کشتن پسر ۱۲ ساله ۷ نفر دیگر را کشته است. به گفته پلیس، این مرد بین سال های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ در استان های بنگال غربی، دهلی و مادهیا پرادش کار می کرد و در همان سال ها ابتدا همسرش را کشت و دستگیر شد اما پس از زندانی شدن به دلیل ابتلا به کرونا آزاد شد. اپیدمی. او پس از آزادی مشروط به جنایات خود ادامه داد و این بار دختر خردسال همسرش را کشت و پس از آن با عضویت در یک باند تبهکار در بنگال غربی به جنایات خود ادامه داد. او در طول همکاری خود با این باند ۳ نفر را کشت و سپس به وادالا رفت. شکاری در یک مجتمع مسکونی نیمه کاره به عنوان نگهبان مشغول به کار بود و در همین مدت بود که یکی از همکارانش را بر اثر مشاجره کشت و جسدش را در مکانی مخفی دفن کرد. او همچنین یک پسر نوجوان دیگر را قبل از اینکه پس از کشتن یک نوجوان ماهی فروش دستگیر شود، کشت.

بر اساس این گزارش، تحقیقات پلیس برای یافتن اجساد قربانیانی که در سال های گذشته توسط مرد جنایتکار کشته شده بودند، ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا