ورزشی

این اتفاق آبروی صدا و سیما را برد!

امیر فرشاد تیشکانی درباره آخرین وضعیت ورزشگاه شهید نصیری یزد برای میزبانی از تیم فوتبال چادرملوی اردکان گفت: زمانی که برای اولین بار از ورزشگاه بازدید شد ۴۲ ایراد را مطرح کردند. سپس رفعتی (رئیس ستاد استانداردسازی ورزشگاه ها) با توجه به تصاویر و گزارش های ارسالی در مجموع ۲۸ ایراد مطرح کرد که صحت نداشت.

رئیس هیئت فوتبال یزد درباره مشکل فیلمبرداری دیدارهای خانگی چادرملو گفت: تنها موضوعی که ما را نگران می کند دوربین های فرسوده صدا و سیمای استان یزد است. واحد سیار صدا و سیما یزد متعلق به ۴۰ سال پیش است و نمی توانیم تصاویر خروجی لازم را برای استفاده از سیستم کمک داور ویدیویی (VAR) و اسکوربورد ورزشگاه ارائه کنیم.

وی با بیان اینکه خرید یک واحد سیار ۴۰ میلیارد تومان برای صداوسیما هزینه دارد، خاطرنشان کرد: به صداوسیما در خصوص پخش جلسات چادرملو از تلویزیون تذکر داده بودم. اگر تصاویر دیدار چادرملو و ورزشگاه شهید نصیری با کیفیت HD و Full HD پخش نشود، تلاش های صورت گرفته نتیجه خوبی نخواهد داشت. دوستان تا الان موفق به اجاره واحد سیار نشده اند.

وی با بیان اینکه اتاق VAR کاملا آماده است، تصریح کرد: سیستم کمک داور تصویری دوربین ندارد و با دوربین های تلویزیونی می توان از تصاویر بهتری استفاده کرد. اگر هشت دوربین نباشد، داوران VAR نمی توانند تصمیمات لازم را بگیرند. این در حالی است که اکنون امکان فیلمبرداری از مسابقات با سه دوربین وجود دارد.

رئیس هیئت فوتبال استان یزد با بیان اینکه سرمربی چادرملو پیش از این گفته بود که زمین تمرین خوبی در این استان پیدا نمی شود، گفت: کیفیت زمین ورزشگاه شهید نصیری از یک ورزشگاه بهتر است. اگر دوستان گفتند زیرساخت وجود ندارد، شاید به این دلیل بود که دوست داشتند در تهران تمرین کنند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا