اخبار اقتصاد ایران

برگزاری نمایشگاه پائیزه ویژه بازگشایی مدارس با تخفیف ۱۵ درصدی

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت در جلسه کارگروه تنظیم بازار گیلان گفت: در اجرای طرح های نظارتی ویژه پوشاک و خدمات مدارس و شالیکوبان با متخلفان برخورد جدی می شود.

افق میهن، تیمور پورحیدری مدیرکل صمت گیلان در گزارش جلسه کارگروه تنظیم بازار که در استانداری برگزار شد، اظهار داشت: نمایشگاه های پاییزه گیلان ویژه بازگشایی مدارس به منظور تسهیل است. دسترسی و ارائه قیمت مناسب برای محصولات با ۱۰-۱۵٪ تخفیف. برگزار خواهد شد

وی زمان برگزاری نمایشگاه پاییزه را ۲۱ تا ۳۰ اعلام کرد شهریور ماه اعلام کرد و افزود: اکثر مایحتاج ضروری مردم در ابتدای سال تحصیلی شامل کیف و کفش، پوشاک، لوازم التحریر، منسوجات و مواد غذایی در این ایام از ساعت ۱۰ با قیمت مناسب در نمایشگاه های مذکور عرضه می شود. صبح تا ۱۰:۰۰ شب .

دبیر تنظیم بازار استان گیلان در بخشی دیگر از سخنان خود افزایش سهمیه توزیع گوشت قرمز گرم را برای تنظیم بازار ضروری دانست و گفت: بر اساس گزارش مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام، ۱۳۰ تن گوشت گرم وارداتی است. توزیع گوشت در گیلان از ابتدای سال آغاز شده است و با وجود زیرساخت های بسته بندی گوشت، این رقم در ماه های آینده به ۳۰۰ تن افزایش می یابد.

مدیرکل صمت گیلان بر برخورد جدی با متخلفان در اجرای طرح های نظارتی ویژه پوشاک و سرویس مدارس و شالیکوبان تاکید کرد و ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۴ هزار و ۹۰۰ پرونده تخلف تشکیل شده است که ارزش آنها بیشتر است. بیش از ۱۷۶۰ میلیارد ریال.

دکتر پورحیدری برگزاری گشت های مشترک تعزیرات، اماکن، اصناف، جهاد و اداره سومات را در نظارت میدانی بازار بسیار موثر عنوان کرد و گفت: یکی از مصوبات این کارگروه حضور میدانی فرمانداران است. شهرستان ها در بازرسی از نقاط حساس بازار به ویژه واحدهای خبازی. بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا