ترندهای روز

ماجرای تعلیق ۸ شرکت خدمات مسافرت هوایی

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از تعلیق هشت شرکت خدمات مسافرتی هوایی برای یک ماه تقویمی خبر داد. جعفر یازرلو اظهار داشت: با توجه به افزایش پروازها در روزهای پایانی صفر، دفتر نظارت سازمان هواپیمایی کشوری به منظور حفظ منافع عمومی و رعایت نرخ های تعیین شده به ویژه در این ایام در خصوص نظارت به نظارت مستمر خود ادامه می دهد. و نظارت بر بازار بلیت فروشی صورت گرفته است.

ماجرای تعلیق ۸ شرکت خدمات مسافرتی هوایی

وی افزود: در این راستا با استناد به مفاد ماده ۱۶ قانون هواپیمایی کشوری و همچنین به دلیل عدم رعایت ماده ۳۰ آیین نامه تاسیس و راه اندازی دفاتر خدمات مسافرتی، سیاحتی و زیارتی هوایی و با استناد به ماده ۳۱ آیین نامه مذکور مجوز بهره برداری از شرکت های خدمات مسافرتی هوایی ویدا گشت ایرانیان، ستی، نیکا گشت بی همتا، همیشه صفر با نوید، هرمس اطلس یگانه، قصر شیرین تهران، سرمین سرتره و ارش آسمان ویستا از تاریخ ۱۲/۶/۱۲ ۱۴۰۳ به دلیل فروش بلیت/نمایش قیمت بلیط هواپیما بالاتر از نرخ تعیین شده برای پروازهای رفت و برگشت زائران حرم امام هشتم که به مناسبت رحلت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله، شهادت امام حسن مجتبی و امام حسن مجتبی به مشهد مقدس سفر کردند. امام رضا (ع) یک ماه تعلیق شدند.

یازرلو تصریح کرد: سازمان هواپیمایی کشوری به صورت آنلاین و مستمر بر بازار فروش بلیت رصد و نظارت داشته و بازرسان این سازمان در فرودگاه ها مستقر هستند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری همچنین از مسافران خواست در صورت مشاهده تخلف نرخ در این ایام، آن را به همراه مدارک در سایت این سازمان به آدرس caa.gov.ir بارگذاری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا