ترندهای روز

یک خانم، مشاور وزیر راه و شهرسازی شد

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

فرزانه صادق وزیر راه و شهرسازی طی حکمی اطاره نژادی را به سمت مشاور عالی خود منصوب کرد. به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در متن این حکم آمده است: نظر به تخصص، تعهد و تجارب ارزنده مسئولین عالی رتبه در سطوح مختلف علمی و مدیریتی، به موجب این حکم به عنوان مقام عالی منصوب می شوید. مشاور وزیر به موجب این حکم. توجه به اهداف و آرمان های اصیل انقلاب اسلامی، حرکت در راستای تحقق سند چشم انداز سیاست های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و همچنین وفاداری به منشور اخلاقی دولت چهاردهم خدمت هر چه بیشتر به مردم عزیز ایران و تحقق اهداف وزارت راه و شهرسازی. انتظار می رود. توفیق روزافزون کار بزرگ را از خداوند منان خواستارم.

زنی مشاور وزیر راه و شهرسازی شد

لازم به ذکر است وی دارای مدرک دکتری برنامه ریزی محیط زیست (دانشگاه تهران) و فوق لیسانس مدیریت و برنامه ریزی محیط زیست (دانشگاه تهران) می باشد.

نژادی همچنین مدرک کارشناسی خود را در رشته مهندسی علوم محیطی از دانشگاه تهران دریافت کرده است.

از سوابق اجرایی وی، کارشناس مرکز مشارکت زنان، کارشناس پژوهشی دانشگاه تهران، کارشناس و رئیس اداره برنامه ریزی معاونت هماهنگی و پیگیری نهاد ریاست جمهوری، مدرس دانشگاه، رئیس کمیته محیط زیست خانه فرهنگ و توسعه پایدار، رئیس کمیته آموزش انجمن سنجش محیط زیست. زیت، عضو هیئت تحریریه خبرنامه فرهنگی-اجتماعی زنان، همکاری با هیئت تحریریه نشریه مرکز توانمندسازی تشکل های جامعه مدنی و همکاری با هیئت تحریریه نشریه صبائی سازمان غیردولتی زنان ایران را برشمرد. شبکه.

نژادی همچنین در مقطع کارشناسی ارشد در رشته های اکولوژی انسانی، برنامه ریزی اکولوژیک در شهر، آشنایی با سیستم اطلاعات جغرافیایی و زبان انگلیسی تخصصی برنامه ریزی محیطی در دانشکده محیط زیست و پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران و تدریس دروس دکتری در رشته ها. از نظریات برنامه ریزی پیشرفته، تحلیل روش های برنامه ریزی محیطی و برنامه ریزی خودکار محیطی در پردیس البرز دانشگاه تهران را در کارنامه خود دارد.

او تالیف و ترجمه آثار زیادی در زمینه تحصیلی خود دارد و مقالات پژوهشی مختلفی را به ثبت رسانده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا