ورزشی

وقتی یک بازیکن به اندازه‌ی کل استقلال و پرسپولیس می‌ارزد!

نکته جالب اینجاست که سقف بودجه استقلال و پرسپولیس در حال حاضر حدود ۴۷۵ میلیارد تومان است که معادل هزینه اتحاد برای خرید بازیکن عربستانی به نام احمد الغامدی است. هزینه های فوق العاده تیم های عربستانی در تابستان امسال در شرایطی ایجاد شده که دستمزد بازیکنان جدید به اضافه دستمزد ستاره هایی که با این تیم قرارداد دارند و در پنجره قبلی جذب شده اند نیز باید به این هزینه ها اضافه شود. ارقام خیره کننده خواهد بود.

البته برخلاف پیش بینی ها، تیم های عربستانی فصل گذشته در آسیا چندان موفق نبودند و این تیم العین امارات بود که قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شد. اما به نظر می رسد در این فصل تیم هایی مانند النصر، الاهلی و الاتحاد به همراه الهلال در تمامی پست ها خریدهای معقول و مناسب تری انجام داده اند و شاید باید منتظر فصل جذاب تری در آسیا

لیست بازیکنان خارجی چهار تیم عربستانی در لیگ برتر آسیا

بنزما، کانته، پریرا، دیابی، رایکویچ، آوار، فابینیو، برخوین، میتای عکس وقتی یک بازیکن به اندازه استقلال و پرسپولیس ارزش دارد!

نیمار، ساویچ، بونو، میتروویچ، کولیبالی، مالکوم، نوس، دیابی، کانسلو عکس وقتی یک بازیکن به اندازه استقلال و پرسپولیس ارزش دارد!

رونالدو، مانه، برزویچ، اوتایو، تالیسکا، وسلی، بنتو، لاپورته، سیماکان، آنجلو عکس وقتی یک بازیکن به اندازه استقلال و پرسپولیس ارزش دارد! ایوان تونی، کیسی، فیرمینو، ادوارد مندی، راجر ایبانز، گابریل وگا، مریح دمیرال، ریاض محرز، الکساندر گومز

تیم های الهلال، النصر و الاهلی عربستان رقبای تیم های استقلال و پرسپولیس در قالب جدید لیگ برتر آسیایی هستند که از ۶ شهریور آغاز می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا